je leven op een paar tafels - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu je leven op een paar tafels - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

je leven op een paar tafels

Blijf op de hoogte en volg tinka

09 Maart 2013 | Brazilië, Belo Horizonte

Op een paar tafels liggen dan al onze eigendommen en kledingstukken , verzameld in de afgelopen jaren . Het is toch onverwacht wat emotioneel omdat dan het besef komt dat je maar weinig mee kan nemen , en dat we weer opnieuw zullen moeten beginnen . Morgenochtend zullen de mensen uit de wijk komen om ons los te maken en voor een kleine prijs kunnen wij hun dan ook weer gelukkig maken . Maar pijn doet het toch een beetje .
We hebben ook heel goed nieuws en dat is dat we een huis hebben in Nederland . De kanaalstraat in het dorp zullen we in april en mei ons huis kunnen noemen ! Wat heerlijk om een plekje te hebben , een prachtig mooi huis , midden in het centrum , een plek om te genieten en te rusten en iedereen te ontvangen voor een gezellig hollands bakje koffie. Dit vooruitzicht maakt het afscheid weer wat makkelijker , en geeft rust.

Volgende week zaterdag gaan we een afscheidfeestje geven voor de mensen uit de sloppenwijk ! Eduardo weet het alleen nog niet en het wordt een geweldig surorise feest . Dit geeft me natuurlijk meer stress en geregel maar het is het allemaal waard . Het is zo gaaf om te zien hoe iedereen in de wijk enthousiast is , en als ik vraag of ze willen helpen dan is het antwoord ,,, jaja natuurlijk ,, voor Eduardo doen we het erg graag ...... en dan krijg ik allemaal verhalen te horen wat Eduardo voor hun betekend en wat ie allemaal voor hun heeft gedaan . Natuurlijk weet ik wat een ONTZETTEND leuke man ik heb , dus vandaar ook een Surprise feestje ! Ik ben erg benieuwd !!

• 09 Maart 2013 - 11:29

Adri De Groot:

Lieve Tinka,
    Lijkt me ook heel moeilijk.
    In je hoofd weet je dat het MAAR spullen zijn maar toch zijn we mensen die daar toch aan hechten.
    Wij in het rijke Westen nog meer dan jullie die al zo gewend zijn met heeel veel minder. Maar toch..

Alle sterkte en een heel leuk feestje gewenst.

Groetjes van Andre en Adri de Groot.

• 10 Maart 2013 - 13:32

Je Mams:

Lieve dochter,
    Het is mooi van jou te lezen.Erg mooi hoor en zo kan ik dat begrijpen!
    Wat erg lief van jou voor edu!Ja,ik wist het ook dat edu zo veel doet!Dankbaar voor jullie alles!
    Dank Vader dat U zorgt voor tink,edu,noemi en hannah!Wilt U hen verder helpen?Dank U...........Amen