de tijd vliegt - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu de tijd vliegt - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

de tijd vliegt

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

18 Oktober 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

van mijn moeder kreeg ik een vriendelijk berichtje dat het toch weer eens tijd werd om wat op de site te schrijven .... ik besef me dat het inderdaad alweer een tijdje geleden is maarja ik wordt zo in beslag genomen van het genieten van mijn meiden dat de tijd zomaar voorbij vliegt.
Op dit moment is Liza, mijn beste vriendin uit nederland , hier op bezoek. het is heerlijk om weer iemand in de buurt te hebben die me zo goed kent en waar ik lekker vertrouwd mee ben. We hebben het erg gezellig en kletsen en lachen en lezen en rennen achter de kinderen aan.
De eerste week had ik veel strijd met noemi want ik vertelde haar dat dit mijn liza was ,aangezien noemi ook een vriendinnetje heeft die liza heet, maar noemi bleef roepen dat dit ook haar liza was...... nu heb ik het maar opgegeven en is Liza nu ,onze liza!!!!
De meiden worden erg groot, en noemi speelt de hele ochtend mee met de kindergroep die haar plaatsvind, Hannah is een heerlijk rustige baby die veel lacht en vooral om haar zus veel plezier heeft.
natuurlijk is het ook erg pittig en ben ik blij als om 19.00 allebei de meiden op bed liggen.
We hebben volgende week zaterdag , 30 oktober , de bruiloft waarover ik had geschreven en ik ben er erg druk mee. Omdat het natuurlijk lowbudget moet blijven maar wel chique bel ik wat af en lopen we wat door de stad naar de mooiste maar goedkoopste spullen om het mooi te maken. Het is een sport zou mijn moeder zeggen.
Het werk in de wijk en in het huis gaat gewoon door, erg fijn om te weten dat een goed team bezig is met dingen die God ooit eens op ons hart heeft gelegd , we zijn daar erg dankbaar voor.

We hopen volgend jaar naar Nederland te komen met ons gezinnetje. Natuurlijk om iedereen te zien maar ook om weer presentaties te geven en bekendheid aan het project te geven.
We hopen op April / Mei maar zodra we dat zeker weten zult u het horen. We zijn namelijk bezig met een cursus engels die Eduardo gaat doen binnen Jeugd met een Opdracht in Amerika, maar dat is allemaal niet zo makkelijk als gezegd vanwege Visum en aanmelding en financien , maar ook daar zullen we meer over vertellen als we het allemaal bevestigd hebben gekregen.
Nou u bent weer een beetje op de hoogte van ons wel en wee , en hopelijk tot snel !!!

  • 18 Oktober 2010 - 16:52

    Ellen:

    Haai!!

    meid, wat een beauty's die meiden van je!!
    Kan me voorstellen dat het echt genieten is!!
    Have fun met Liza, doe haar de groeten van ons!

    liefs Pieter, Ellen, Esther en Lisa

  • 19 Oktober 2010 - 09:12

    Ellen:

    Andere Ellen..
    Maar ik sluit me bij Ellen aan: Dotjes!
    Geniet ook van dotje liza.

    liefs Ellen B

  • 19 Oktober 2010 - 10:45

    Tim & Joyce:

    Wat een prachtige meiden heb je Tinka!
    Kus, ook aan Liza!

  • 19 Oktober 2010 - 18:48

    Robina:

    He lady,
    Wat heerlijk om weer even wat van je te lezen.
    Wat groeien ze beide hard zeg, leuk dat je zo nu en dan wat foto's plaatst.....
    Ik ga ook een ontzettende leuke tijd tegemoet... lies kan je er alles over vertellen, vraag het er maar!
    Geniet van je gezinnetje en van lies natuurlijk, kaasfonduetje erbij en het feest zou compleet zijn!! hihi

    liefs robien

  • 20 Oktober 2010 - 07:17

    Mams:

    Wat geweldig hoor!Wat heerlijk deze fotoos....en tja.....wat zal ik beter wil weer kunnen komen even!Maar ja...ik zal nu al hopen kunnen in april bijv.Dag hoor en heel veeeel plezier in rio!!! kus van mams

  • 20 Oktober 2010 - 08:44

    Ilse:

    Wat een prachtig grietje weer! Geniet van de gezelligheid met Liza!
    veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 116349

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: