bruiloft - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu bruiloft - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

bruiloft

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

10 November 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

na veel voorbereiding is het dan toch allemaal gelukt en kunnen we terug kijken op een super mooie bruiloft waar het echtpaarr ontzettend van heeft genoten.
Samen met het team hadden we het hele huis versierd en ook waren sommige van ons speciale gasten op de bruiloft. Eduardo was de fotograaf en heeft veel mooie momenten vast gelegd.

Liza mijn beste vriendin uit nedereland is ook alweer vertrokken en wat hebben we het goed gehad samen , dan opeens merk je hoever ik zit van de mensen die mij echt kennen, met wie ik herinneringen kan ophalen van zowel kindertijd als pubertijd . We hebben tranen gelachen en dat was heerlijk !!!

Nu ben ik officieel weer aan het werk , hoewel ik niet helemaal stil heb gezeten tijdens mijn verlof moet ik zeggen dat het nu toch wel weer pittig is. Gisteren de leidersvergadering , noemi zit dan op school en Hannah gaat dan mee naar de vergadering.
Ik probeer in de middag te werken als noemi naar school is en hannah op bed ligt , verder doe ik veel 'savonds . Aangezien veel van mijn werk toch op kantoor is en achter de computer kan dat best , hoewel ik wel echt tijd voor mezelf moet plannen .

De plannen voor volgend jaar naar amerika breiden zich steeds meer uit en we hopen echt op studieverlof te kunnen voor zowel een cursus engels voor eduardo als een cursus counseling voor mij. er zijn nog veel dingen die gedaan en geregeld moeten worden dus het is nog niet helemaal zeker.

Oke ik moet weer gaan , Hannah heeft honger ..... ze doet het trouwens heel goed, ze drinkt prima, lacht ontzettend veel en kletst wat af. Ze is de grootste fan van haar zus, die op haar beurt weer erg trots is.

Groetjes Tinka

  • 11 November 2010 - 00:10

    Lies:

    Ha tinkje!
    Men wat zal dat weer ff druk voor je zijn zeg,weer officieel werken ook al deed je off the record al zo veel.Leuke foto's!je ziet helemaal niet dat Christiani tranen met tuiten huilde.(tears with toyts hahahaha i'm not botteling you honey)
    het regent hier, het is koud, guur, donker enzo.Je mist behalve deze coppa niets daar.
    Dag scheet hug

  • 11 November 2010 - 08:23

    Karin:

    Ik heb lang niet gereageerd op je verhalen maar ben veel bezig geweest met het gezin van de jongste zoon, waar de tweede dochter is geboren. Heerlijk druk en daardoor vliegt de week voorbij. Als je 2 keer knippert met je ogen is het weer maandag. Maar dat betekent niet dat ik niet aan jullie denk. Goed van je te horen dat de bruiloft een succes was en dat je na 4 jaar resltaten ziet van je werk. Geweldig ga zo door. Er moesten veeeeel meer mensen zijn zoals jullie dan was er meer vriendelijkheid. Succes

  • 11 November 2010 - 11:35

    Barbara:

    Hi lieve Tink, goed om je verhalen te lezen ja! Fijn dat je het weer oppakt en ook spannend en druk (ik ken het!) Zie bij je foto's in eens Jonathan zitten in een iets donkere versie, wat leuk!! Hannah en hij lijken echt veel op elkaar, vind ik. Erg leuk om te zien. Geniet van je kids en van je job, sterkte en dicht bij God!
    x
    Barbara

  • 14 November 2010 - 16:51

    Van Mams:

    dag lieverd,
    Wat een mooie trouwdag!Wat dankbaar over Vader dat hen ze Hem kennen.
    De vrouw heeft mijn vingersnagels goed mooi gedaan..........leuk hoor dat ik hen al had gezien..........mooie fotoos............dag hoor .....liefs mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 116451

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: