ziek - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu ziek - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

ziek

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

19 Augustus 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

Na het vertrek van mijn ouders hadden we er ook weer helemaal zin in om te gaan beginnen aan ons nieuwe ritme van een gezin van 4.
Helaas zijn we de afgelopen 2 weken overmand door ziekte in ons gezinnentje. eerst Hannah , die heeft nog steeds een nare hoest en verkouden en ze heeft een soort alergie dat begon op haar gezichtje en nu over haar hele lijfje is uitgespreid. Ik heb veel gehuild , alleen al naar haar te kijken doet mijn moederhart zeer. Zo zielig ! We zijn nu bij een dermatoloog en hebben we allemaal zalfjes gehad en vrijdag moeten we terug komen.
Ikzelf ben vorige week vrijdag opeens door hoge koorts, pijn in mijn lijf en hoofd en hoesten overvallen. Ik heb meer op bed gelegen deze week dan na mijn keizersnee. Sinds dinsdag in Noemi ook weer verkouden en heeft 2 dagen koorts gehad en vandaag is Eduardo begonnen.
We hopen dat het allemaal gauw overgaat en we kunnen genieten van elkaar in plaats van alleen maar voor elkaar zorgen en doktersafspraken.

  • 19 Augustus 2010 - 19:43

    Carry:

    Oh lieverd, begrijp je helemaal!! Heel veel sterkte en zal bidden voor genezing.
    Liefs en dikke hug Carry

  • 20 Augustus 2010 - 04:41

    Mennie:

    sterkte hoor!!!!

  • 20 Augustus 2010 - 06:14

    Marion:

    Ik wens jullie veel beterschap, ik hoop en zal bidden dat het snel weer goed zal gaan.

    Veel liefs Marion

  • 20 Augustus 2010 - 14:24

    Karin:

    Niet zo'n goeie start en vooral als iedereen elkaar opvolgt, zal veel aan je denken en heel veel beterschap

  • 20 Augustus 2010 - 16:10

    Withaartjes:

    Veel stekte lieve schatten!!!
    Dikke kus voor jullie.

  • 21 Augustus 2010 - 11:52

    Aize & Esmé:

    He, wat naar zeg!! Wens jullie heel veel beterschap en sterkte! Liefs van ons allemaal.

  • 22 Augustus 2010 - 17:03

    Inez:

    Hoi,

    Heel veel sterkte en dat God jullie gauw mag genezen en mag vullen met nieuwe energie.

    Liefs, Inez

  • 27 Augustus 2010 - 02:10

    Karin:

    Ik wilde even weten hoe het is met de ziekenboeg, hopelijk is iedereen weer beter en kan je weer genieten van Hannah en Noemi. Groetjes vanuit een heel nat Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 116369

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: