goed! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu goed! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

goed!

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

22 Juli 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

we zijn nu bijna 2 weken na de geboorte van Hannah en ik kan niks anders zeggen dan dat het erg goed gaat. Vorige week zaterdag zijn mijn ouders aangekomen en het is heerlijk om zo verwent te worden door hun zorgen maar ook door alle kadootjes die ze hebben mee genomen. Veel van jullie die dit lezen hebben een kaartje en/of kadootje meegegeven, elke dag proberen we er 1 of meerdere open te maken. Dit onder het genot van een stukje hollandse chocola of dropje hahaha. Heel erg bedankt voor alle lieve mail en kadootjes die we hebben ontvangen , het voelt echt als een kraamtijd , en we genieten er dan ook erg van. Ik voel me super goed, heb na 4 dagen al mijn pijn medicijnen kunnen afbouwen en ik loop al lekker rond en alles gaat erg goed. Hannah groeit ook goed en was afgelopen maandag alweer terug op haar geboorte gewicht. Noemi is alleen maar blij blij blij met haar zusje , wel vind ze het soms moeilijk om haar mama te moeten delen , maar ze gaat vaak met papa lekker op stap en dat is ook feest voor haar. En alle aandacht van opa en oma helpen haar ook erg .
Vandaag had ik opeens erge last van kiespijn en moest met een lichte spoed naar de tandarts, met een verdoofd hoofd ben ik geboord maar gelukkig was het nog net geen kanaalontsteking dus daar waren we op tijd bij. Noemi was mee en vond het reuze interresant !
nou ik ga weer verder genieten , nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve kaartjes, mailtjes kadootjes en post ! het maakt het feest compleet!

  • 23 Juli 2010 - 01:26

    Lies:

    Wat heerlijk om te lezen!
    Je bent al weer lekker aan t rondstappen met een stuk chocola in de hand. Nederlands gezegde: "met een stuk chocola in de hand, stap je weer door t hele land".
    Nou ja, dat is bij deze een gezegde dan.
    Baai skeetjes, laf joe!

  • 23 Juli 2010 - 01:32

    Lies:

    En geef je ouders ns ff een lekkere dikke pakkerd van me en neem er zelf ook 1 of 3 en geef daar dan weer 1tje van aan du en du aan noemi en zij aan hannah nou he he geen punten en kommas it is me what say
    pedigree pal!
    X

  • 23 Juli 2010 - 05:31

    Jan En Ina:

    wat een feest zal het zijn zo met elkaar! En mamma Stien helemaal in haar element met zorgen. de foto's tonen een prachtig gezin. We danken onze hemelse Vader.
    Ja, leuk hè, die kadootjes. Hebben Ilona en Martine goed gedaan. En je ouders hadden ook ,,een presentje mee,,!!! Heerlijk hoor, geniet met elkaar.

  • 23 Juli 2010 - 07:57

    Martin En Riëtte:

    Goed om te horen! Zag ik je nu al op de video van de verjaardag van Sara? In ieder geval hoorde ik je ouders zingen. Have fun en geniet van elkaar.
    Groetjes

  • 23 Juli 2010 - 08:41

    Wanda:

    Jeee Tink, lijkt alles beter te gaan heb je die kies!!! Maar verder klinkt het zo goed, en gezellig en echt een roze wolk! Ik ben zoooo ontzettend blij voor je!
    Kus, Wan.

  • 23 Juli 2010 - 09:39

    Robina:

    Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat!!
    Waauw en wat een heerlijk meisje.... leuke foto's!!
    En Hannah...wat een mooie meid is dat met die prachtige krullen.
    Op die foto waar jullie met z'n drieën op staan, heeft ze echt jouw oogopslag en glimlach.....

    Moest van de week nog aan je denken terwijl ik genoot van een kaasfondue... ;-)

    Heel veel liefs en wil je je ouders de groeten van mij doen!!

  • 23 Juli 2010 - 11:09

    Arno En Riet Post:

    Hoi Tinka, Eduardo, Noemi, Hannah, Feike en Stieneke!
    tjonge, wat een lijst namen!
    dank voor de leuke berichten. we hopen dat jullie echt genieten.
    hartelijke groet vanuit een warm en 'rustig' Aalsmeer, want het is vakantie.
    dag!

  • 23 Juli 2010 - 16:10

    Martine:

    hey lieverds,
    wat een heerlijke berichten.
    geniet intens van de tijd met je ouders.... een hele dikke hug vanuit aalsmeer van martine en dr mannen!

  • 25 Juli 2010 - 17:32

    Ellen:

    HOERA!! Gefeliciteerd met Hannah, wat een prachtige dochter hebben jullie er bij!! En wat wordt Noemi al groot!!
    Heerlijk genieten met z'n viertjes!!

    liefs Pieter, Ellen en de meiden

  • 30 Juli 2010 - 15:09

    Ellie:

    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Goed om te horen dat jullie het goed maken! Mooi meiske hoor! Geniet er maar lekker van!

    Lieve groet,
    Ellie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 116447

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: