Hannah - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu Hannah - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

Hannah

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

13 Juli 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

lieve allemaal,

ja ik mis deze keer liza aan mijn zijde die meteen alle fotoos maakt en verstuurt en de verslagen schrijft (zoals toen noemi werd geboren ) dus jullie hebben even moeten wachten maar hier zijn ze dan , de eerste fotoos van Hannah. Alles gaat erg goed, Noemi was zo blij zo blij klapt in har handen en zingt en alles moet de baby zien en horen en meedoen. De eerste nacht thuis is ook erg goed gegaan. Hannah werd elke 3 uur wakker keurig zoals het hoort en drinkt erg goed. Ze wilde alleen niet in dr eigen bedje dus in de armen van mama sliep ze als een roosje ! mama had namelijk ook geen zin om elke 10 minuten op te staan met de pijn in de buik hahhaha.

met mij zelf gaat het ook goed, val nu wel in een diepe moeheid die ik de afgelopen dagen nog niet heb gehad maar het mag ook en ik slaap lekker als hannah ook slaapt en heb goede pijn medicatie en een fantastische man aan mijn zijde , daar kan geen kraamhulp tegenop !!!

tot gauw , dan laat ik weer wat van mij horen !

Dikke knuffel Tinka Eduardo Noemi en Hannah

• 13 Juli 2010 - 16:18

Agnes Dekker:

Lieverds, van harte gefeliciteerd met jullie wolk van een dochter!! Dikke knuffel van me, Agnes

• 13 Juli 2010 - 16:19

Enna Pauw:

Lieve Tink en Eduardo, wat een lief kindje! Fijn dat alles goed is gegaan, veel zegen toegewenst en dank aan onze Vader. Liefs van Hans, Enna en Nienke

• 13 Juli 2010 - 16:29

Jolanda:

Gefeliciteerd!!! geniet ervan.
    kijk ernaar uit om haar in het echt te zien. :-)

abraço
    jolanda

• 13 Juli 2010 - 16:39

Fam. Vos:

Fijn dat ze er eindelijk is! Geniet er maar lekker van en herstel voorspoedig!
    Liefs, Marga, Arjen, Reinier, Fenna, WIggert, Lendel Vos.

• 13 Juli 2010 - 17:47

Gaby & Christiaan:

Wat een prachtig mooi meisje! Fijn dat alles goed gaat, sterk goed aan en veel geluk met jullie viertjes!

Liefs,
    Gaby & Christiaan
    Simon en Ronja

• 13 Juli 2010 - 18:49

Aize & Esmé:

Lieve Tinka, Eduardo en Noemi, wat een heerlijk meiske! Heel veel zegen en plezier toegewenst met elkaar (dat lijkt al aardig te lukken met die klappende Noemi)! Fijn dat je ouders bijna komen, dan kan je nog wat meer bijslapen.
    Liefs van Aize, Esmé, Roan, Jente en onze kersverse Elon (hij is zondag geboren)

• 13 Juli 2010 - 19:59

Martin En Riëtte:

Hallo daar,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Blij dat alles goed is gegaan. Geniet van dit wonder.

• 13 Juli 2010 - 20:31

Erik En Anneke:

Hartelijk gefeliciteerd.
    Wat een schatje weer.
    Geniet ervan.
    Groetjes, Erik en Anneke(ouders vanNathalie)

• 13 Juli 2010 - 21:08

Andre En Inez:

Van harte gefeliciteerd Eduardo en Tinka. Leuk om die foto's te zien. Doe lekker rustig aan, laat je heerlijk verwennen. En geniet!!!

Hartelijke groeten, Andre en Inez en kids

• 13 Juli 2010 - 21:35

Marky Mark:

Lieve Tinka, Edu en Noemie,

Van harte gefeliciteerd met deze ontzettende schoonheid!
    Jammer dat mijn bezinetank niet groot genoeg is, anders was ik even naar de overkant gevaren. Vind het echt even jammer dat Belo niet om de hoek is...

Veel liefs,
    Mark

• 14 Juli 2010 - 01:20

Debbie:

Oi Du e Tinka,

Parabéns com a sua menina linda! Nossa, ela parece demais com a Noemi.. Tudo de bom nesses dias e até logo. Quero ver essa menina de perto :-)

Abração da Resgate,
    Debbie

• 14 Juli 2010 - 07:53

Marion:

Hoi Tinka, Eduardo en Noemi, Van Harte Gefeliciteerd met jullie prachtige en lieve dochter en zusje. Geniet er heel veel van. Wens jullie alle goeds.

Liefs Marion

• 14 Juli 2010 - 08:46

Carry:

Lieve kleine Noemi, wat leuk he dat je kleine zusje is geboren! Nu kan je leuk liedjes zingen voor haar, spelen wordt nog beetje moeilijk, want ze is nog zooo klein. Maar je kan wel je papa en je mama helpen.Lieve schatje heel veel speelplezier en dikke knuffel van mij, Carry

• 14 Juli 2010 - 08:48

Carry:

Lieve Tink en Edu, Wouw he van harte gefeliciteerd met jullie mooie schattige kleine meid. Heel dankbaar en blij dat alles goed is gegaan. Nu goed uitrusten en je lekker laten verwennen. Gelukkig komt je mama snel, die staat te trappelen hihi. Veel liefs en dikke hug van mij, Carry.

• 14 Juli 2010 - 09:07

Noortje Klooster:

Van harte gefeliciteerd! Heel veel geluk met je twee prachtige meiden!
    Groetjes Noortje

• 14 Juli 2010 - 09:30

E&H Wesselius:

Opnieuw "De mooiste van de wereld"
    Van Harte gefeliciteerd
    Ernie & Hannie Wesselius

• 14 Juli 2010 - 12:10

Barbara:

Hi Tink
    wat een lieverdjes in je armen! Mooie meiden hoor, trots op zijn als moeder!
    succes en nog even volhouden zo met elkaar, mama Stien komt er bijna aan!!!
    x

• 15 Juli 2010 - 06:51

Vincent En Chantal:

PROFICIAT!!! Wat een lief kindje hebben jullie toch weer op de wereld gezet! Veel geluk met z'n 4tjes en geniet!

Liefs, Vincent & Chantal

Abraco,

Annemarie

• 19 Juli 2010 - 01:50

Annemarie:

Gefeliciteerd met jullie mooie dochter!!! Geniet ervan!!
    Liefs Annemarie