we zijn weer online - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu we zijn weer online - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

we zijn weer online

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

18 Maart 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

Lieve allemaal,
we zijn weer online,
het is nog wel beperkt aangezien we maar 1 lijn hebben met 8 mensen , maar dat moet zeker geen probleem zijn om regelmatig weer online te zijn.
Ik zal zo gauw mogelijk de fotoos van het huis op de site zetten zodat jullie een kijkje kunnen nemen in ons nieuw onderkomen.
voor nu heb ik wel al het adres en telefoon nummer :
Fam. Dos santos
Rua Mendes de Oliveira 397
Cep 31210610
Santo andre
Belo horizonte MG
Brazilie,

telefoon:
0055 31 3422 5423
als u belt , we hebben een tijdverschil van 4 uur, als straks bij jullie de klok wordt omgezet is het 5 uur vroeger hier in brazilie !

Dan nog en nieuwtje ,
ik kom naar nederland in mei.
het is maar voor 3 weekjes en deze weekjes zijn echt voor mijn familie. De eerste week ben ik bij mijn zus, daarna een week met mijn ouders op de camping in zeeland en dan weer een week bij mijn zus.
Helaas zullen alleen Ik en Noemi overkomen en blijft eduardo in brazilie.
ik zal geen tijd hebben om prive bezoekjes af te leggen ,
maar we zullen een feestje organiseren zodat we mijn 30ste verjaardag nog kunnen vieren en noemi haar 1ste verjaardag . Ik hoop op die dag iedereen te zien!!!
Noemi en ik zijn namelijk allebei in april jarig. Noemi de 17e en ik de 26e . Igor is de 18e jarig ! Jajaja We april is een feestmaand !

groetjes Tinka
de tijd en plaats en data zult u nog horen !!!

  • 18 Maart 2009 - 13:08

    Wanda:

    Nou, wat hoor ik nou? Ook leuk van die zus, dat je bij haar mag slapen...

  • 18 Maart 2009 - 13:24

    Wanda:

    Nou, wat hoor ik nou? Ook leuk van die zus, dat je bij haar mag slapen...

  • 18 Maart 2009 - 15:24

    Marcellos:

    Ik ben heel benieuwd naar de foto's. 3 april ga ik met paps het koepeltentje opzetten in Zeeland.
    Leuk hoor!
    We kijken er allemaal naar uit.


  • 18 Maart 2009 - 15:26

    Marcellos:

    Ik ben heel benieuwd naar de foto's. 3 april ga ik met paps het koepeltentje opzetten in Zeeland.
    Leuk hoor!
    We kijken er allemaal naar uit.


  • 18 Maart 2009 - 18:12

    Liza:

    zal ik ook maar 2 keer een bericht plaatsen dan?
    ik ben je nu aan het bellen maar er neemt NIEMAND OP!yo pick up the phone...
    oke later dan.mpu tot gauw meis,love you very much!!
    wat jammer dat du niet meekomt in mei...nou ik ben er ook niet eigenlijk.maar toch.
    geef m een diiiikke knuffel van me en noemi een diiiiikke kus en stevige knuffel!
    he eh..ken ze nou al liza zeggen?she better or she will be sorry..and you too!!;)
    beijo

  • 18 Maart 2009 - 18:13

    Liza:

    nee oke ik plaats m niet 2 keer,teveel woorden.

    daaaaag kus

  • 19 Maart 2009 - 16:11

    Liza Withaar:

    oja de eerste week slaap ik ook bij je zus en ik ga ook mee naar zeeland.o dat wist je nog niet?
    ja ik heb nog meer mensen uitgenodigd,ik dacht dat vind je vast niet erg.
    en oja ik heb een agendaatje voor je aangemaakt voor prive bezoekjes die je moet afleggen als je hier bent,ik heb de afspraken al gemaakt dus je moet.oke?
    mar ik heb niet elke dag 2 afspraken gemaakt,soms ook 1.dan heb je lekker wat tijd voor jezelf en je fam.
    pedigree pal!!
    daaaaag

  • 20 Maart 2009 - 17:05

    Oma Stien:

    Lieve noami,wat fijn dat je oma net even belde.Dag lieve kindje dat je oma wat vraagde.Ja hoor lieve kind,oma zorgt wel voor jou wat warm kindje hoor!Dag lieverdje van oma stien

  • 25 Maart 2009 - 11:36

    Choclatfriend:

    GEEN PRIVEBEZOEKJES? WUHUHUHUHUHUHUH ;-(.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 116372

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: