net als vroeger - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu net als vroeger - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

net als vroeger

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

09 Maart 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

vroeger , toen ik nog klein was hoorde je van zendelingen die ver weg waren en geen telefoon of internet hadden , dat bestond nog niet eens.
we kunnen het ons nu nauwlijks voorstellen maar wij hier beleven het een klein beetje.
we wonen nu al ruim een week in ons nieuwe huis en op zn braziliaans duurt het een hele tijd voordat de telefoon aangesloten wordt of internet of televisie.
we hopen gauw weer wat contact met de buiten wereld te kunnen hebben , zodra dt gebeurt hoort u weer meer van ons.
in de tussentijd gaat het goed met ons ,de moeder van igor heeft ons de voorlopige voogdij gegeven , dat moeten we nu via de rechter gaan regelen met heel wat documenten en papieren. het is een heel geregel.
noemi is de afgelopen daGEN behoorlijk ziek geweest. 39.6 graden koorts gedurende de afgelopen 3 / 4 dagen. ze is aan de beterende hand maar zit nog wat versufd bij mij op schoot , vandaar dat mijn nederlands en mijn schrijven nu nog beroerder is dan normaal. ik heb alleen mijn linker wijsvinger vrij om te typen en ik ben rechts hahaha,
lieve groetjes van ons allemaal

  • 09 Maart 2009 - 13:42

    Karin:

    Wat een geluk dat je verpleegkundige bent, dan raak je niet te snel in paniek, maar langer moest noemi niet ziek zijn, want als je net bent verhuisd en met al jullie werk, geen ouders die het even van je kunnen overnemen... je bent een dapper ding. Heb je niet van vreemde, want ik zag je moeder ook weer rondstappen, alsof er bijna niets gebeurd is. Veel succes en hoop snel foto's van je huis te zien. Liefs

  • 09 Maart 2009 - 14:47

    Carla :

    he lieve tink en fam,

    jaja wat heftig he als je kind ziek is je doet dan niet veel.
    nou ja dus maar gelukkig dat je geen telefoon en e-mail hebt. even alle aandacht voor je meisje.
    en het lijkt mij wel eens heerlijk geen mails en telefoen dus geniet er maar gewoon van.

    en wat spannend ik hoorde het al van je ma van igor!

    nou meid heel veel sterkte met alles.
    en geniet ook maar van alles.

    veel liefs,
    carla


  • 09 Maart 2009 - 14:51

    Marion:

    Hey Tinka,

    ik hoop dat Noemi nu snel weer opknapt. Fijn dat jullie nu in het nieuwe huis wonen.
    Heel veel geluk en succes met het regelen van de voorlopige voogdij.

    Liefs marion

  • 09 Maart 2009 - 15:50

    Mark:

    Hey primitivo's!
    Dus voorlopig nie bellen nie en ook niet emailen nie...
    Ach, zolang het met de kleine prinses maar goed gaat!Arm poppetje.

    Hopelijk voelen jullie je wel al wat thuis in het nieuwe huis?

    Hier alles bueno, komend weekendje weg met Juud en Mars naar Sas v Gent, plaatsje bij de Belgische kust.Heer-lijk.

    Tchau!
    Mark

  • 11 Maart 2009 - 07:40

    Mama:

    lieve noami......ach mijn lieve kindje toch dat je nog zo zien he?Oma denkt zoveel voor jou mijn kindje hoor.Oma denkt altijd zoveel met Jezus voor jou !Jezus maakt je nog al bijna nu al snel weer goed hoor..dag mijn lieve kindje..........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 116479

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: