aalsmeer !! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu aalsmeer !! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

aalsmeer !!

Blijf op de hoogte en volg tinka

23 April 2013 | Nederland, Aalsmeer

We zijn weer in aalsmeer ! Nu alweer 3 weken geleden zaten we in het vliegtuig van Brazilie naar Nederland .
We wonen heerlijk in het dorp in Aalsmeer en kunnen echt genieten. De eerste dagen waren enorm koud en wisten we van gekheid niet waar we warme kleren vandaan moesten halen . Nu schijnt de zon en kunnen we echt genieten van de lente.
Vorige week is Noemi 5 jaar geworden en ze heeft een heel leuk feestje gehad met haar nieuwe vriendjes en vriendinnetjes . Daarna zijn we een paar dagen naar Jeugd met een Opracht hier in Nederland geweest waar we konden genieten van de hollandse Veluwe , de bossen , de weilanden , zingende vogels en een heerlijke lente zon. We hebben echt genoten en hadden echt tijd om ff bij te komen en dingen op zn plek te zetten .
We merken dat we Brazilie nog echt even een plekje moeten geven en dat het ascheid nu niet voor maar 2 maanden maar voor in ieder geval 2 jaar is.
Ook gebruiken we deze tijd in Nederland om ons voor te bereiden voor Thailand . We hebben al wat mensen gesproken die daar al eens geweest zijn en we horen veel positieve dingen wat ons alleen maar enthousiaster maakt.
Vandaag is Noemi voor het eerst naar een Nederlandse school gegaan. Het was voor mij , Tinka , echt emotioneel hahahaaha ... ze zag er zo Hollands uit , en opeens hoorde ik ook bij die schoolplein moeders die op hun kind staat te wachten ... echt gillen , en vooral ook veel Brigitte Kaandorp ......

We zijn van plan 3 Juni naar Thailand te verhuizen , We hopen nog meer te genieten van Nederland, vrienden zien , en leuke dingen doen .
Aanstaande vrijdag ben ik ook Jarig en hierbij wie er zin heeft in een borrel is van harte uit genodigd vanaf 19.30 . Voor wie niet het adres heeft kan even emailen en dan mail ik het adres even prive door
ook staan we open om t evertellen over onze nieuwe plannen naar Thailand, wil je daarover meer weten laat het me ook even via de mail weten en dan kunnen we zeker wat afspreken .

Dit was trouwens de laatste keer van dit Bloq omdat we niet meer bij de Pedreira werken , Ik ben bezig om een Bloq aan te maken en ik zal dat adres doorgeven zodra die in werking gaat !

liefs Tinka , Eduardo Noemi en Hannah !!

  • 23 April 2013 - 23:56

    Mirjam:

    Hoi Tinka,
    Lekker genieten van alles hier! Leuk he op het schoolplein? Ik ga soms met een vriendin mee haar kinderen ophalen en sta dan ook zo tussen die andere moeders.
    He mail mij even je adres. Ik kom niet borrelen op je verjaardag. Zou wel leuk zijn om dat spontaan te doen, maar dat kan niet (geen rijbewijs en geen auto, wel 2 kids, dus dat ritje Aalsmeer dat wordt 'm niet)...Maar ik wilde je even iets sturen!
    Groetjes Mirjam


  • 24 April 2013 - 11:35

    Marion:

    Hoi Tinka,

    Alvast van harte gefeliciteerd!
    Ik hoop een fijne en goede tijd in nld.

    Lijkt mij leuk om jullie te spreken,
    Heb je een x tijd en zin?
    Dan hoor ik dat graag!

    Liefs marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 658
Totaal aantal bezoekers 116362

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: