voorbereiding - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg tinka

24 November 2012 | Brazilië, Belo Horizonte

we komen steeds een stapje verder in onze plannen voor Thailand. We worden daardoor ook steeds enthousiaster. Eduardo is nu deze 2 weken bezig met een seminar over de onbereikte volken . Hij is doordeweeks dus niet thuis en focussed zich helemaal op de verschillende volken en stammen in Noord Thailand. we zijn nog niet zeker over de plaats waar we heen gaan omdat we natuurlijk ook moeten kijken voor de meiden of er een school is en dat we er wel een beetje redelijk kunnen wonen. Wat we wel zeker weten is dat we zo rond eind april naar Nederland komen . Het zal onze tussenstop zijn naar Thailand waar we begin Juni heen zullen vliegen.
In de maand mei staan we volledig open voor presentaties en willen we iedereen op de hoogte brenegen van onze nieuwe plannen en ook over het achter laten van het project hier en hoe dat nu verder zal gaan.
We zijn nog opzoek naar een plek om te verblijven in deze periode . Ken je iemand of een huis dat leeg staat waar we kunnen verblijven dan horen we het graag. het liefst in aalsmeer , hoofdorp, kudelstaart , uithoorn of ergens op fietsafstand ( voor mijn moeder)
Ook staan we open voor airmiles. We hebben nu goede vluchten gevonden met KLM, van brazilie naar amsterdam en amsterdam Bangkok, dus als je airmiles hebt dan horen we dat graag.
Blij alstublieft voor ons bidden , helpen en als iemand ideen heeft voor leuke acties die in april kunnen doen , of als iemand als sportteam of groep een leuk idee heeft dan staan we daar zeker voor open.
het is een super gek idee dat we gaan verhuizen naar letterlijk de andere kant van de wereld !! Nederland ligt precies in het midden !
Zodra we meer nieuws hebben laten we het horen !

• 24 November 2012 - 18:39

Barbara:

Hi Tink en Eduardo,
    Succes met alle nieuwe dingen die op jullie af komen! Spannende tijden!
    leuk om jullie weer een maand hier te hebben. Ik zal goed rond kijken/luisteren voor een huis.
    Heb helaas geen airmiles :-(
    En dan daarna een nieuw avontuur! Thailand, mooie plek en weer lekker warm ;-)
    Hoop dat er een goede plek gevonden wordt, ook voor de girls
    Liefs
    Barbara