verandering rekening nummer - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu verandering rekening nummer - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

verandering rekening nummer

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

08 Juli 2011 | Brazilië, Brasilia

Voor degene die het al weten is dit een herhaling, maar er zijn nog een aantal mensen die hun vaste maandelijkse giften over maken naar Heart For Brazil, Nu zou ik graag willen vragen of u dit kunt veranderen naar het nieuwe rekening nummer !

Persoonlijke giften Tinka en Eduardo :

Stichting Jeugd met een Opdracht te Heerde

ovv Tinka en Eduardo dos Santos

Het bankrekeningnummer is 45.92.09.965

Dit nummer is voor iedereen die ons financieel maandelijks of eenmalig wil ondersteunen.

We werken als gezin op vrijwillige basis en ontvangen daarom geen salaris , ons support komt van onze kerk , familie en vrienden.
Het is bijzonder en zeker een kwestie van vertrouwen maar we zien elke maand weer dat we niks te kort komen. We kunnen echt zeggen dat door onze maandelijkse supporters we dit werk als gezin kunnen blijven doen. We zijn iedereen daarom erg dankbaar hiervoor.