terug naar brazilie - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu terug naar brazilie - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

terug naar brazilie

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

22 Mei 2011 | Verenigde Staten, Dallas

In een snel stroom veranderen onze plannen. Ik ben nu halverwege mijn counseling cursus maar helaas kan ik die niet afmaken. Vorige week vrijdag kregen we te horen dat de school niet geregistreerd staat voor onze visums. We hadden gehoopt dat we op de locatie in hawaii geregistreerd konden blijven maar helaas hebben die besloten om ons vanaf 30 maart uit te schrijven . Dit hoorde we dus vorige week en als je bent uitgeschreven heb je 60 dagen om het land uit te gaan anders verlies je elk recht op een nieuw visum. Dat betekende voor ons dat a.s zaterdag we uit amerika moeten zijn.
We zijn afgelopen donderdag naar Dallas gegaan , hier blijven we tot dinsdag of woensdag en hopen dan naar brazilie terug te vliegen. We vliegen weer stand-by en dus hard bidden dat we net lang hoeven te wachten. Onder tussen verblijven we nu bij vrienden en hebben even tijd om om te schakelen. Het was eerst erg emotioneel om zo abrupt te moeten vertrekken en niet mijn cursus af te kunnen maken. Nu zijn we er erg rustig onder en zien uit naar Brazilie, onze familie daar en ons werk weer op te pakken totdat we in september naar nederland komen voor een maand.
Bid en dnek aan ons , Hannah is weer ziek ( hier in Dallas) en zijn gisteren naar de dokter geweest , ze heeft bronchitus en beginnende oor ontsteking. Hiermee kunnen we niet vliegen , dus bid alstublieft dat de medicijnen aanslaan voor dinsdag of woensdag.
liefs Tinka

• 23 Mei 2011 - 04:23

Karin:

Vervelende dingen komen nooit alleen, maar je zult zien dat het goed zal komen. Wel erg jammer dat je de curcus niet af hebt kunnen maken, maar je weet niet waar het goed voor is. Misschien hebben ze jullie in Brazilie nu heel hard nodig!!! Zal heel erg mijn best doen om voor jullie te duimen dat alles weer goed komt. Liefs en succes met de terugvlucht. Thuis zullen ze blij zijn dat jullie weer komen! Heel veel zegen over jullie werk.

• 23 Mei 2011 - 04:45

Mennie:

Wat een tegenvaller,maar we bidden voor jullie. fijn dat je er zo rustig onder bent.De Heer zegenen jullie!

• 25 Mei 2011 - 07:04

Je Mams:

lieve lieve tinkel,
    Vader zorgt voor jullie.Het zal goed gaan weer in brazillie.!Dan zul je je weer goed zijn!OOk voor hannah bid ik voor haar ziek zijn.En hoop ik zoooo in de vliegtuig weer goed kunnen gaan.Dat hoop ik zo............dag lieverd en heerlijke dagen nu hoor.........liefs je mams