cursus counseling - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu cursus counseling - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

cursus counseling

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

06 Mei 2011 | Verenigde Staten, Colorado Springs

het is alweer een tijdje terug dat ik heb geschreven.
we zijn op dit moment alweer een maand hier in Colorado Springs waar ik de cursus counseling doe. Het is erg intensief maar super goed , wauw ik leer heel veel , niet alleen over mijn zelf maar ook hoe het in de praktijk te brengen.
Eduardo volgt zoveel mogelijkook de lessen , maar als er iets is met de kids ofzo dan blijf ik in de les en hij vangt ze op.
Op dit moment tobben we erg veel met ziek zijn omdat je met 300 man in een hotel leeft en dus als er 1 iemand een virusje heeft krijgt minstens 70% van de medemensen hier hetzelfde. we zijn denk ik binnen in ins gezin al 3 weken met verschillende virussen en zelfs een pindaallergie van noemi aan het tobbem. Vandag was het ergst want eduardo was nog niet beter en nu ben ik ook ziek ..... ja dan is het lastig met 2 kleine kids !
we hebben weer enorm veel lieve mensen om ons heen die voor ons zorgen en ons helpen.
Noemi en Hannah gaan allebei tijdens lesuren naar opvang. Noemi heeft echt les en haar engels gaat in sprongen voor uit. Van de week zei ze tegen een meisje :
No you no play my sister ..... dus ik zeg jawel ze mag best met je zusje hannah spelen . Zegt noemi:
No , me jealous !!!
gillen om een meisje van 3 3 verschillende talen te horen spreken. ze weet ook precies welke taal tegen wie .
Hannah groeit enorm en heeft in deze maand hier leren kruipen , zelf zitten, zich optrekken en loopt nu om de tafels en bedden heen.
we hopen begin juli naar brazilie te gaan waar we ongeveer 6 weken zullen blijven en dan eind augustus begin september in nederland te zijn.

liefs tinka

  • 06 Mei 2011 - 04:31

    Wanda:

    TINKA!!!!!! Wat zei Du toen hij hoorde dat Luuk met Cruzeiro gaat trainen???
    Daar MOET hij toch blij van worden??
    Alle liefs en veel gezondheid gewensd hoor! Jullie bouwen een weerstand op tegen zoveel ziektes dat menig mens daar vast jaloers op zou kunnen zijn :-)

  • 06 Mei 2011 - 05:33

    Huize Kock:

    Even van ons een dikke knuffel...
    We denken aan jullie en bidden voor jullie, jullie zijn kanjers....
    Liefs

  • 06 Mei 2011 - 07:55

    Inez:

    Me jealous too! Als ik je verhalen zo lees, dan zou ik graag eens komen kijken. Succes en sterkte en we hopen jullie te zien in nld.

    Liefs en hartelijke groeten

  • 06 Mei 2011 - 08:31

    Marion:

    Hey Tinka en Eduardo,
    Sterkte wat betreft de virussen.
    Hele goede tijd gewenst in Colorado Springs!
    Liefs Marion

  • 06 Mei 2011 - 13:55

    De Oliveiras :-):

    Echt heel vervelend dat jullie allemaal ziek zijn! Hoop dat jullie snel beter worden.. Wat leuk om te lezen over Noemi, haha 3 talen, goed hoor!
    Sara zag gister weer jullie foto op de koelkast bij Rianne en ze weet nog precies wie jullie zijn. Ze wijst nog altijd eerst tinka aan; ik denk dat ze weer zo aan je gewend is als je weer terug bent! Laatst kregen we jullie kaart voor Sara en toen wilde ze naar beneden om jullie te zien!

    Ik zie er naar uit om in juli je weer te zien en weer dingen samen te doen!

    Veel plezier en succes nog met de cursus
    liefs Nathalie en Sara

  • 06 Mei 2011 - 14:38

    Joyce:

    Leuk om het verslag te lezen. Hey, en ik heb gemist waarom jullie precies uit Hawai zijn weggegaan???
    Liefs, Joyce

  • 10 Mei 2011 - 07:52

    Sonja:

    Hoihoi!

    Fijn dat de studie je zo bevalt. Lekker he, om weer even opgebouwd te worden en nieuwe dingen te leren. Balen dat jullie elk virusje pakken, maar ik las hierboven dat je dan een goede weerstand krijgt! :-)
    Beterschap en studeerse, kijk uit naar september!
    Liefs Sonja

  • 12 Mei 2011 - 05:19

    Mennie:

    Een lieve groet vanuit Aalsmeer
    Gods rijke zegen bid ik jullie toe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 116380

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: