tsunamie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu tsunamie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

tsunamie

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

12 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Om 22.00 gaat het alarm af , we lagen net in bed. Er wordt op alle deuren geklopt dat er een tsunamie gevaar is en dat we binnen moeten blijven totdat we meer weten, ondertussen gaat elk uur het luchtalarm af totdat het gevaar geweken is.
Gelukkig hebben we hier in Ywam geen groot risico voor een tsunamie omdat we boven op een grote heuvel zitten.
Voor de zekerheid had ik de buggy klaarstaan met onze paspoorten en belangrijke papieren , mochten we onze kamer uit moeten. behalve het luchtalarm hebben we rustig kunnen slapen en is er schade aan de kustlijn maar niet ver het binnenland in.
Ondertussen leven we mee en bidden we voor de mensen in Japan waar op het moment veel verdriet is.

• 11 Maart 2011 - 20:37

Ilona:

Meis, thanks voor je berichtje..
    We denken veel aan jullie en bidden met jullie mee..

Liefs

• 11 Maart 2011 - 20:38

Debbie:

Oi Tinka e Eduardo,

Obrigada por ter mandado este email! A gente fiqou feliz de saber vocês estão bem e nada aconteceu!!

Abração da Casa Resgate

• 11 Maart 2011 - 22:42

Ellen:

lieve Tinka,

Wat fijn dat je even wat laat horen!
    Wat een ellende zien we op de beelden hier......we zijn heel blij dat jullie veilig zijn!

liefs ELlen, Pieter en de kids

• 12 Maart 2011 - 08:48

Martine:

hey lieve tink en edu,
    intens dankbaar dat we wat van je horen! weet dat we hier met jullie meebidden....
    hele dikke hug vanuit aalsmeer

• 12 Maart 2011 - 09:15

Ilse:

dank je tink! we bidden met jullie mee! liefs

• 14 Maart 2011 - 15:06

Tante Ien:

Wat heerlijk dat jullie veilig waren/zijn. We hadden je ouders al gebeld. Wat een praaaaaaachtige famlie op de vele foto's van je mamma. Een vreugde om naar te kijken.
    Het gaat jullie goed horen we ,dat is fijn. Geniet er erg van.
    Veel liefs van ons, Jan en tante Ien

• 23 Maart 2011 - 13:10

Anja Toren :

Beste Tinka en Eduardo,

Spannende tijden hebben jullie (gehad) zo te lezen. Als je weet dat je ieder moment misschien moet evacueren is niet leuk.

Hier in Haarlem begint het al een beetje voorjaar te worden. De jonge lammetjes en veulens gezien. De bollen beginnen te bloeien.

Gods zegen.

Gr Anja