studenten leven !(met 2 kids ) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu studenten leven !(met 2 kids ) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

studenten leven !(met 2 kids )

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

17 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Daar zitten we dan , we zijn een week verder en beginnen gelukkig onze draai te vinden.
We hebben 1 kamer met een klein sorot balkonnetje met en gordijn ervoor zodat we een soort kleine eetkamer/kantoor/studeerkamer/speelkamer / alles behalve slapen kamer !!!
dat betekent dat we in ieder geval sávonds een lichtje aan kunnen doen als de meiden slapen. Het voelt als kamperen !(voor minimaal 3 maanden)
De campus is erg groot en er valt gelukkig veel te beleven voor Noemi, 2 speeltuinen , zwembadje en veel kleine kinderen dus genoeg vriendjes die haar bezig houden.
Verder is het strand zo 20/30 minuten lopen en daar is dan ook een echte toeristen centrumpje bij waar we lekker een ijsje kunnen kopen.
Alles doen we bijna lopend en de meiden genieten van het zich laten rijden of dragen.
Dagindeling:
Van 6.15 tot 7.15 is ontbijt dan heeft Edu van 8.00 tot 12.00 les en van 13.00 tot 15.00. Dan heeft hij van 15.00 tot 17.00 werken en van 17.00 tot 18.00 is avond eten.
We eten met alle studenten ( 400 jongelui) gezamelijk. Het eten is heerlijk en best geavarieerd.
In eduardo zijn klas zitten zo'n 24 studenten, 3 verschillende nationaliteiten:
1 jongen uit zwitserland
1 braziliaan (eduardo)
22 koreanen hahahahaha
het is om te gillen , elk gesprek is een raad spelletje, wat zeggen ze en is het nou engels of koreaans.
Ze vinden Hannah en Noemi geweldig , als ze Hannah mogen vasthouden hoor je een grote aaeaeaeeeaeaeeaaiiiiihhhh .......zo schattig en lief en mooi en geweldig. Noemi doet het ook erg goed met haar blonde krullen en zo uitgesproken persoontje !

We hopen volgend weekend wat meer van het eiland te zien , voor nu is de campus nog groot genoeg ahaha !

Mahalo , Tinka

• 17 Januari 2011 - 09:43

Wan:

Michiel zegt en terecht, waarom moet het altijd zo armoedig zijn als je de Heer wil dienen...jammer!
    Ik vind je superstoer, en knap, en heb echt respect voor jou hoor!!!!
    Als je hier in nederland bent gaan we samen een nachtje en een dagje iets heel luxe doen!!!
    xxx

• 17 Januari 2011 - 10:17

Mams...........:

lieve tink en edu,
    Wat heb ik alles gelezen.erg goed hoor!En wat mooi de fotoos!En zo leuk de haren over edu!Erg leuk hoor!Erg fijn zo je hele gezin...dag lieverd....dikke zoen van mams............

• 17 Januari 2011 - 12:52

Lon:

Tink we denken veel aan jullie..
    Liefs uit huize kock

• 17 Januari 2011 - 13:00

Sonja:

Lieverds, even een virtuele knuffel ter bemoediging! Stoer zijn jullie en ik hoop en bid dat er op wonderlijke wijze een grotere ruimte voor jullie vrij mag komen.
    Dikke knuffel Sonja

• 17 Januari 2011 - 20:19

Mennie:

Wat lijkt het me fijn om met zoveel christenen bij elkaar te zijn!
    en wat een mooie familiefoto!!!
    heel veel liefs vanuit Nederland
    Gr Mennie

• 24 Januari 2011 - 19:20

Susanna Vd Beek:

Hai Tinka
    wat heb je een prachtig gezin zeg!Ik was laatst in de Cama gemeente en daar sprak ik je moeder vandaar even een berichtje van mij
    susanna van der beek-koekkoek