hannah - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu hannah - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

hannah

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

09 Juli 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

zaterdag 10 juli 2010 zal hannah geboren worden , We gaan morgenochtend vroeg naar het ziekenhuis en hopen dat rond 12.00 /13.00 Hollandse tijd de keizersnede zal plaatsvinden.
ik vind het erg erg spannnend, maar we zien er erg naar uit , ik ben zo benieuwd hoe ze eruit zal zien, hoe zal alles gaan enz.... !! Maandag hopen we dan weer thuis te zijn. Noemi is het hele weekend bij mij schoonouders , en Eduardo mag bij mij in het ziekenhuis blijven.
dikke knuffel tinka( nu nog met dikke buik ! )

• 09 Juli 2010 - 20:21

Agnes Dekker:

Sterkte lieverd!! Dikke knuffel van me ;-)

• 09 Juli 2010 - 20:26

Lies:

O tink....wat spannend...in gebed en gedachten ben ik bij jullie! Biiiiiiiig Hug lies

• 09 Juli 2010 - 20:26

Hans En Anke:

Hey lieve mensen, heel veel succes morgen! Inderdaad spannend hoe jullie meisje er uit zal zien. We zullen morgen met de verse opa en oma een borrel op jullie drinken:) liefs van ons

• 09 Juli 2010 - 21:07

Anneke:

Hoi Tinka en Eduardo
    Veel sterkte morgen.
    We zijn benieuwd.
    We denken aan jullie.
    Groetjes, Anneke(moeder van Nathalie)

• 09 Juli 2010 - 21:11

Andre En Inez:

Hoi Tinka,

Heel veel sterkte morgen. En we kijken uit naar de eerste foto's, abraço, André en Inez

• 09 Juli 2010 - 21:50

Jolanda:

Sterkte morgen! en daarna genieten. :-)

• 09 Juli 2010 - 22:17

Carry:

Edu en Tink, zal in gebed zeker bij jullie zijn!! Veel liefs Carry

• 09 Juli 2010 - 22:34

Gaby & Christiaan:

Wauw... Morgen weer een achternichtje erbij dus! :-)

We denken aan jullie, succes en vooral: Geniet!

Liefs uit het zonnige Tilburg,
    Gaby & Christiaan
    Simon, Ronja

• 09 Juli 2010 - 22:44

Carla:

spannend meid!
    we zullen aan je denken en voor je bidden.
    en heb vertrouwen.

heel veel liefs voor jullie allen

• 10 Juli 2010 - 04:44

Karin:

Lieverds een heel goeie bevalling en een goed herstel en hoplijk is Hannah net zo'n blij kind als Noemi en hebben jullie een zonnige toekomst met jullie viertjes. Ik zal aan je denken maar ik weet niet hoeveel tijdsverschil er zit tussen ons.... Liefs

• 10 Juli 2010 - 07:52

Jan En Ina:

Bidden voor voorspoedige bevalling en gezondheid voor jou en Hannah. Eduardo ook sterkte!!
    Liefs tante Ien

• 10 Juli 2010 - 08:26

Chris Loos:

Nog anderhalf uur!
    Komt goed, meis, je bent hardstikke dapper.

Veel liefs uit Apeldoorn.

• 10 Juli 2010 - 14:40

Jw:

heel veel suces en alvast gefeliciteerd!!!!

• 10 Juli 2010 - 18:53

Paul En Barbara:

GEFELICITEERD!!!
    Van harte Tink en Eduardo! WE wensen jullie alle goeds, veel geluk en liefde samen. Dank God dat alles goed is met jullie.
    x

• 10 Juli 2010 - 20:38

Cor&Mennie:

Van je ouders vernamen wij, dat jullie een dochter hebbben gekregen.
    HARTELIJK GEFELICITEERD!!!
    Fijn dat alles goed is, geniet ervan en in het bijzonder als jullie ouders er zullen zijn
    vanuit Nederland.
    Gods Zegen toegewenst!

• 11 Juli 2010 - 13:54

Lidy:

Vanmorgen het goede nieuws in de kerk gehoord. Hartelijk gefeliaciteerd!!! Wat heerlijk, dat alles goed is gegaan en wat een feest! Dank aan onze Vader! Geniet van alle goede dingen en vooral, als jullie ouders komen.
    Knuffel Lidy

• 11 Juli 2010 - 16:11

Ilse:

ben zo benieuwd hoe het met jullie is! big hug!

• 12 Juli 2010 - 07:47

Jolanda & Lisa:

Enorm gefeliciteerd met jullie kersverse dochter. En wat een prachtige naam heeft ze gekregen. Wat bijzonder toch weer, zo'n mooi klein uniek mensje. Heel veel geluk.

buurtjes van je zus

• 12 Juli 2010 - 08:54

Sonja:

Gefeliciteerd!! Geef Hannah een dikke knuffel van me. :-) Ben heel blij te horen dat alles goed is gegaan. Nu lekker genieten van je twee meiden, Tink. Liefs Sonja

• 12 Juli 2010 - 09:15

Vincent En Chantal:

Hopelijk is alles goed gegaan! Alvast van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje!

Liefs, Vincent en Chantal