geslaagd - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu geslaagd - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

geslaagd

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

24 Juni 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

Vandaag is eduardo geslaagd voor zijn Groot rijbewijs , dat houd in dat hij de bus en de miniVann van de basis mag gaan besturen. ZO kunnen we nu makkelijker met de kinderen een dagje weg , met meerdere mensen naar de evangelisatie acties en de kinderen wegbrengen als ze op kamp gaan. We zijn hier erg blij om.

Met mij gaat het nog hetzelfde , ik ben echt volverwachting van Hannah en vind het moeilijk om rustig te doen maar ik kan me er zeker al beter aan overgeven. Ik wordt goed in de gaten gehouden en heb van de week de laatste echo gehad en Hannah groeit en alles prima met haar, als ik het volhou kan ze tot de 12e blijven zitten. Ik heb wel continue pijn maar het is zeker goed uit te houden als ik echt niks doe.
Noemi gaat niet meer de hele dag naar school. Ze had het er toch moelijk mee ,als ze thuis was veel huilen , moest van mij niks meer weten alleen papa was nog goed en ze was erg erg moe. Daar werd ik natuurlijk weer erg verdrietig van dus zat eduardo met 2 jankende vrouwen in huis hahhaa. Eduardo heeft nu voor d eochtenden speciaal verlof gekregen zodat Noemi gewoon thuis kan zijn en ik kan blijven liggen. Het is vandaag de 2e dag dat Noemi gewoon thuis was en ze is weer aan het zingen en dansen en weer helemaal blij ! Dus ik ook en eduardo ook hahahha.

  • 24 Juni 2010 - 16:27

    Huize Kock:

    GEWELDIG, GEWELDIG, GEWELDIG!!!!
    DANK GOD!!!

    Liefs uit huize Kock

  • 24 Juni 2010 - 17:00

    Martin En Riëtte:

    Goed nieuws ! Gefelicteerd, Eduardo.
    Jij veel sterkte Tinka met deze laatste weken en Eduardo vooral daarna met drie vrouwen.
    Groetjes uit een warm Lisse

  • 24 Juni 2010 - 17:25

    Martine:

    lieve lieve familie!
    wat gaaf dat eduardo zn rijbewijs nu al! heeft... geweldig zeg....

    en super fijn dat jullie kleine meisje nu toch wat meer om je heen kan zijn.... geniet nog even van het met zn drietjes zijn. pas goed op jezelf
    dikke knuffel vanuit aalsmeer

  • 24 Juni 2010 - 17:30

    Tijs:

    Super voor Eduardo! Gefeliciteerd. Jij Tinka rustig aan blijven doen! Goed dat het zo is opgelost met het extra vrij voor Eduardo. Groeten, Tijs

  • 24 Juni 2010 - 18:27

    De Dolletjes:

    HOERA!! Gefeliciteerd Eduardo!!
    En Tinka, lekker rustig aan doen, nog even volhouden, dan is het vast snel zover dat je Hannah in je armen kan houden!!
    Heerlijk dat je kleine meissie ook gewoon thuis kan zijn, arme Eduardo, twee jankende vrouwen in huis, ha,ha.
    Geniet binnenkort ook van het bezoek van je ouders he Tinka!!

    liefs Pieter, Ellen, Esther en Lisa

  • 24 Juni 2010 - 21:07

    Maluci:-):

    haai lieve mensen,
    Nog altijd lees ik alles, heerlijk om zo dus af en toe om een hoekje te kijken. wauw tink!! zometeen al 2 meiden! te gek! gefeliciteerd met edu's rijbewijs, lekker om zoveel meer vrijheid te krijgen.
    veel liefs,
    Marloes

  • 25 Juni 2010 - 10:28

    Jan En Ina:

    Gefeliciteerd Du. Dat is mooie uitbreiding van jullie werk/leven. Liefs tante Ien

  • 25 Juni 2010 - 10:58

    Mams:

    Lieve jullie.erg erg erg zoo goed en liefde met elkaar.Heerlijk zo met de drie elkaar zo goed!Ik dank de Vader dat Hij jullie zal helpen in hart!Nog 3weken.......en dan zijn er al vier kinders!Ik blijf bidden..........

  • 26 Juni 2010 - 08:36

    Lico De Buck:

    beste tinka en eduardo ,
    eindelijk eens ewen mail tje van mij. ik volg jullie leven via de mail .ik wens tinka sterkte met de zwangerschapen. begrijp dat het moeilijk is stil afte wachten.
    eduardo gefeliciteerd met je verjaardag en jerij bewijs.
    met mij gaat het zijn gangetje. iets meer last van bongitus maar werk gewoon.
    ik verwonder mij over moeder stieneke.gods zegen.
    groetjes lico.

  • 29 Juni 2010 - 06:11

    Bro:

    He Tink! Goed nieuws!
    Vrijdag is Brazil het balletje....dan liggen ze eruit. Ik wens je veel plezier!

  • 29 Juni 2010 - 20:49

    Hans En Anke:

    hier dan eindelijk weer eens een berichtje van ons.
    Allereerst van harte met het rijbewijs....toppie!!
    Tinka....succes met de laatste loodjes, het einde is in zicht!
    Liefs van ons allemaal!

  • 08 Juli 2010 - 18:06

    Wanda:

    JAAAHHHHHHHHHH nog 1 dag, en dat komt Hannah, jahooeeeeooeeoeoeee!!!!

    Komt het zien, Hannah wordt geboren op juli 10.

    Tralalalalala,
    geeft dit een beetje een beeld van hoe blij en trots ik ben????

    Hou van jullie, heel veel! En knijp Nomie even in die billen van mij!

    Liefs liefs liefs liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 116389

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: