bedrust - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu bedrust - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

bedrust

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

15 Juni 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

Sinds een week heb ik erge last van mijn stuit en onderrug.
kan moeilijk lopen , zitten of omdraaien in bed. Als ik in de ochtend heb gedouched en noemi heb aangekleed en bed heb recht getrokken dan heb ik weer pijn. Nu ben ik gister naar de dokter geweest en zij heeft me voor de aankomende 3 weken bedrust gegeven , het is geen bekkeninstabiliteit maar wel iets wat er op lijkt. de baby moet nog een kilo groeien en dus wordt het zwaarder volgens haar. Als het niet gaat zal de baby 7 juli gehaald worden , anders houden we het op de 12e . dit is voor mij beter omdat mama dan al gauw komt.
Noemi zal deze aankomende maand de hele dag naar school/chreche gaan. Ik kan niet voor haar zorgen en edu moet werken. Ik vind het verschrikkelijk en het breekt mijn moeder hart( lieve ilona , wat snap ik jou nu nog beter) maar het is wel voor ons allebei(noemi en ik) beter zo. Eduardo doet de rest van het huishouden en de zorg voor noemi.
Willen jullie alsjeblieft bidden ?
dikke knuffel Tinka

  • 15 Juni 2010 - 12:07

    Marion:

    Lieve schat,

    Heel veel sterkte, Ik hoop dat je de rust vindt om aan de situatie toe te geven, en dat het ten goede komt aan jouw en de baby haar gezondheid.
    Ik denk aan jullie, heel veel liefs Marion

  • 15 Juni 2010 - 12:22

    Tinus & Ilona:

    Lieve lieve schat,
    wat een schrik!!!
    We bidden voor jullie...
    Lieve groet van ons

  • 15 Juni 2010 - 15:10

    Esmé:

    Lieve Tink,

    Heel veel sterkte ermee, echt naar voor jou en je gezinnetje.
    Het zijn de laatste loodjes , ik wens je Gods zegen toe om de rust te vinden die nodig is.
    Liefs van Esmé

  • 15 Juni 2010 - 16:56

    Tijs:

    Sterkte met die laatste loodjes. Lastig, maar het is niet anders. Heb geduld, voor je't weet is het half juli.

  • 15 Juni 2010 - 17:02

    Paul En Barbara:

    Lieve Tink!
    sterkte met liggen, oh dat lijkt me met een kleine om je heen inderdaad heel moeilijk! Hoop dat jullie er samen (en misschien met hulp om je heen) goed doorheen komen. Hou wel goed voor ogen waar je het voor doet: straks heb je een heel lief, klein meisje in je wieg liggen waar je opnieuw zielsveel van houdt!!! Soms kost het voor ons moeders helaas wat moeite en pijn, maar het is het offer uiteindelijk waard!! Wat heerlijk dat je ouders straks weer komen!
    Laat je dan lekker vertroetelen.
    x
    Barbara

  • 15 Juni 2010 - 21:44

    Bregtje:

    Lieve Tinka en Eduardo,
    Heel veel sterkte de komende weken, daar wil ik zeker voor bidden! Blijf vooruit kijken en ondertussen genieten van de momenten die wel gaan!
    Veel liefs

  • 18 Juni 2010 - 17:30

    Mams:

    lieve kind,
    We zijn net weer uit Zeeland!Zo blij dat jij ons heeft gebeld!Weet dat we elke dag op nieuw zullen bidden!Dat hannah zal komen wanneer het goed zal zijn!OOk voor nu zullen we bidden dat het goed zal zijn door Noemi op schooltje!Wel door Vader is daar ook...
    Dan weken we dat Vader ook noemi zal helpen........dank Vader..............mams

  • 23 Juni 2010 - 14:02

    Laurens:

    Lieve Tinka,

    Gaan we doen.
    Verplichte rust, das geen echte rust. Hoop dat je er echte rust van kan maken.

    Veel liefs.
    Laurens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 116396

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: