Eduardo is weer thuis !! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu Eduardo is weer thuis !! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

Eduardo is weer thuis !!

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

17 Februari 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

Afgelopen nacht was het dan eindelijk zo ver , eduardo is weer thuis . Na 3 weken hij in Haiti en Noemi en ik hier in Brazilie is het heerlijk om weer bij elkaar te zijn !
Alles is goed gegaan en Eduardo en de rest van het team is gezond en vol verhalen weer thuis.
Noemi heeft alleen maar kusjes gegeven en boven op eduardo gesprongen vanochtend in bed, waar edu gaat wil zij ook heen en papa had allemaal lekkere snoepjes gekocht en die werden als ontbijt in bed met z´n drietjes opgegeten.
Vandaag gaan we van elkaar genieten en samen zijn , dan langzaam gaa we weer samen op weg om onze nieuwe plannen en doelen hier in de Pedreira te verwezelijken.
Ondertussen is het zwembad af en zijn alle inschrijveingen van de groepen gedaan , is alle staff gearriveerd en het huis is klaar om weer te draaien ( jjaaja ik heb ook niet stil gezeten)
Vrijdag is de eerste judoles en maandag beginnen de eerste kindergroepen weer.
Heerlijk om weer compleet te zijn !

• 17 Februari 2010 - 15:27

Martin:

Goed om te horen dat hij er weer is. Gneiet van deze dag en veel sterkte met al het werk.
    Gelukkig zijn Nathalie en Ednilson er ook weer.
    Super trouwens om het zwembad klaar te hebben, nu het zo warm is.
    Groetjes

• 17 Februari 2010 - 15:52

Robina:

Geniet lekker van elkaar jongens!! nemen jullie zelf ook lekker een duik?

• 17 Februari 2010 - 16:11

Wanda:

Geweldig!!! God is goed!
    Geniet ervan en sterkte met de draad weer oppakken voor Du!
    Love you.

• 17 Februari 2010 - 18:47

Mams:

lieve kind,
    Wat heerlijk om je man weer thuis heeft.Zo dankbaar dat ook hij gezond goed is hoor!Wat heerlijk voor noemie ook!Weet zo dankbaar aan Vader!!!!11Heel veel heerlijk en dankbaar voor alles hoor.........

• 17 Februari 2010 - 18:56

Mams:

Ja,liefs jullie hoor deze dagen weer .heel veel succes met al het werken voor alles!!!!!!Met het zwemmen,de kinderen, het alles hoor..we bidden verder met alles hoor!

• 18 Februari 2010 - 10:18

Martine:

wat heerlijk eer als gezin samen te zijn. dankbaar terug kijkend op wat ze in haiti hebben mogen betekenen en vooruit kijkend wat nu komt bij jullie in brazil, blijven we bidden dat God jullie Zijn weg mag laten zien! lieverds een dikke hug vanuit het regenachtige aalsmeer

• 02 Maart 2010 - 17:45

Pappa:

he lieverdje , je koffer is onderweg. bidden dat hij aankomt bij je.