een knuffel - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu een knuffel - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

een knuffel

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

28 Januari 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

......we zijn goed aangekomen op de basis van ywam , op het eerste gezicht schrok ik wel een beetje , de mensen hier leven op een hele trieste plek , het land heeft geen structuur ... en ik ben nog niet eens op de plek geweest waar de aardbeving het zwaarst heeft getroffen. maar ik geloof echt dat God me kan gebruiken op deze plek , vandaag had ik een prachtig meisje op mijn armen en ze legde haar hoofd op mijn schouder neer . het was geweldig , veel kinderen hebben vooral een simpele knuffel nodig en ik geloof dat ik dat zeker op deze plek kan gaan betekenen......

  • 28 Januari 2010 - 22:13

    Carla Alderden:

    he lieve tinka,

    ik heb eigenlijk geen woorden, kben een beetje stil als ik dit lees.
    voor jouw ook alle liefs en zorg goed voor je zelf.

    dikke knuffel,
    carla

  • 29 Januari 2010 - 03:37

    Astrid V-S:

    Wauw Tink; que coisa linda! Nou laat Eduardo dan zijn gang maar gaan; hij kan zo goed aanvoelen hoe anderen zich voelen en heeft zoveel liefde te geven! Veel liefs querida en ik hoop je na de mislukte poging van vandaag met Skype binnenkort te spreken. Beijão!

  • 29 Januari 2010 - 07:04

    Wanda:

    Wat geweldig dat Du zelf ook zo bevestigd wordt dat hij daar nu echt op zijn plek is en nodig is. Jouw man is echt heel speciaal!
    En dat ben jij ook,
    Love you! Wan.

  • 29 Januari 2010 - 11:43

    Tante Ien:

    Ha lieve schat, dapper ben je. Je weet dat niets gebeurd zonder dat de Here God er bij is, maar toch.... we hebben zelf keuzes te maken.
    Dikke dikke KNUFFEL VOOR JOU, NOEMI EN EEN AAI VOOR JULLIE KINDJE DAT GEWEVEN WORDT!!!!

  • 29 Januari 2010 - 12:25

    Inez:

    Hoi Tinka

    Super om te lezen. Heel veel sterkte en kracht.

    Abraço Inez

  • 29 Januari 2010 - 17:23

    Anja:

    Wauw, super dat ze goed zijn aangekomen!
    We bidden voor hen.
    Liefs, Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 116369

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: