HAITI - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu HAITI - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

HAITI

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

19 Januari 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

vorige week is er weer een verschrikkelijke ramp gebeurt in haiti. Onze organisatie jeugd met een opdracht is erg betrokken bij de alle gebeurtenisen die zich rondom deze ramp voltrekken. we krijgen emails van de Basis in Haiti en omgeving.
ook is er een hulproep uitgegaan of wij als Basis hier in belo horizonte ook wat konden betekenen voor haiti. Vandaag is er een vergadering geweest waarin we alles hebben besproken en gebeden wat wij konden doen. Nu wordt er woensdag een team uitgezonden van 3 tot 8 man/vrouw die voor drie weken gaat helpen. De eerste grote zorg en hulp zullen ze aanbieden maar tegelijkertijd ook onderzoeken wat er in de toekomst gedaan kan worden om blijvende hulp aan te bieden.
We hebben besloten dat samen met Johan Lukasse en nog een paar anderen ook Eduardo deel zal uitmaken van dit team.
Zelf had ik ook graag mee gegaan, maar met noemi en de tweede op komst is dit niet het juiste moment voor mij , en ook zullen er drukke weken aankomen hier in het project. Grotendeel van de staff is nog met vakantie en zullen de komende weken terug komen. tot die tijd zal ik het project in mijn eentje leiden met hulp van Helen een staffmedewerkster uit Engeland.
We vinden het erg spannend en opeens is overal op het nieuws Haiti haiti haiti , wel hebben we er rust over en is het goed dat eduardo gaat.
Wilt u weten hoe u kunt helpen om deze reis goed te laten verlopen , dan kunt u mij mailen en kan ik meer op de details ingaan.
vriendelijke groet tinka en eduardo
tinkita@hotmail.com

• 20 Januari 2010 - 08:18

Feik:

lieve tinkel en edu,

ten eerste ,gefeliciteerd met jonathan !! maar gelijk een andere ernstige toon zetting over Haiti.
    Goed dat jullie daar hulp gaan bieden.
    Wij zullen ernstig bidden voor jou [alleen in je projekt] en voor Edu en jullie "Jocum" team , dat in haiti gaat werken.
    Het is een zwaar getroffen land. 'Letterlijk maar ook geestelijk.
    De Here Jezus zijn licht en vrede is daar hard nodig.
    wat kunnen wij doen ??

• 20 Januari 2010 - 08:27

Carry:

Hoi lieve Tink en Edu!

Weet even niks te zeggen, maar wil toch laten weten dat ik aan jullie denk en bid!
    En idd gefeli met jullie neefje, kreeg vannacht een sms van Juud en Mars!
    Hou van jullie en de Heer is erbij!

Liefs Carry

• 21 Januari 2010 - 20:27

Marcel:

He tink! Zegen voor eduardo en jou in de tijd die voor jullie ligt. Wan, een goede reis terug!
    Love you,
    Mars en Juud