nieuwtjes project en....... PRIVE !!! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu nieuwtjes project en....... PRIVE !!! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

nieuwtjes project en....... PRIVE !!!

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

23 December 2009 | Brazilië, Belo Horizonte


wat een ongelooflijk jaar hebben we gehad zeg, een jaar vol goede en positieve dingen. We hebben een huis kunnen kopen ,de nodige verbouwingen kunnen doen, we hebben een team van 7 goede motiveerde mensen, we hebben vele vrijwilligers mogen ontvangen en ook financieel hebben we het goed gehad. Voor 2010 staat het er ook goed voor we hebben 5 nieuwe staff die zich hebben aangemeld, we hebben een gift gehad om het project uit tebreiden met een zwembad zodat we onze doelgroep kunnen uitbreiden naar de oudere dames in wijk voor watergym, en voor de kinderen zwemles. We gaan in 2010 ook uitbreiden met een extra kindergroep en dicipelschapgroepen voor de tieners.

nu het prive nieuwtje ...
Niet alleen het project zal gaan uitbreiden wij als gezin dos Santos willen we graag aan u vertellen dat wij ook weer een kindje verwachten.
Ik ben nu 10 weken in verwachting en afgelopen maandag de eerste echo gehad . Ons kindje is goed en beweegt enorm haha ... we verwachten dat ons kindje half juli geboren zal worden.
We zijn erg blij en zien ernaar uit. Ik voel me goed en zeker nu we een team en een huis, een draaiend project hebben zal het anders zijn dan met Noemi ... ik heb nu een echte kinderkamer die ik mag gaan inrichten ( noemi sliep bij ons in de kamer vanwege ruimtegebrek) We wachten af tot we weten of het een jongen of een meisje wordt voor ik creatief ga doen. We zullen u op de hoogte houden !

heel erg bedankt voor alle suport dit afgelopen jaar , in 2010 gaan we zeker door !!


  • 23 December 2009 - 16:03

    Merel:

    ik dacht het al toen ik "en PRIVE" in het onderwerp zag staan..... ontzettend gefeliciteerd!! wat ene mooi "kerstkadootje". Ik bid dat alles goed zal goed gaan en dat jij een hele goede zwangerschap zult hebben! lieve groet, Merel

  • 23 December 2009 - 16:10

    Agnes:

    Ach lieverds wat een heerlijk nieuws is dat!! Ik dacht het ook al toen ik het kopje "en Privé" zag staan. Ik wens jullie Gods Zegen en Nabijheid toe. En een dikke knuffel van mij!! Veel liefs, xxx Agnes.

  • 23 December 2009 - 16:49

    Marga, Arjen En Kids:

    GEWELDIG! Wat een leuk kerstnieuws! Maak er net zo'n mooi kind van als Noemi!
    Hele fijne feestdagen gewenst van de Vosjes.

  • 23 December 2009 - 16:58

    Jolanda:

    en ik dacht het ook al. ;-)
    Gefeliciteerd!!

    heel veel zegen en tot over een aantal maanden als het goed is. :-)

    groetjes
    Jolanda

  • 23 December 2009 - 17:06

    Stien Mama:

    Lieve kind,
    Wat geweldig dat ik weet dat je ook zo goed al vind.Wat geweldig dat papa en ik weten over jullie.We bidden dat alles goed zal gaan.EEn
    kindje er nog extra krijgen ook jullie.Dankbaar ...........dikke zoen ook voor noemi!

  • 23 December 2009 - 17:29

    Ellen:

    GEFELICITEERD!!!
    Wat leuk, gezinsuitbreiding, geniet ervan!!

    Fijne feestdagen en een goed begin van 2010!!

    liefs Pieter, Ellen, Esther en Lisa

  • 23 December 2009 - 17:59

    Marjatta:

    Wat heerlijk, een broertje of zusje voor Noemi. Gezegende kerstdagen en een zegenrijk, gelukkig en gezond 2010 gewenst.
    groetjes, Marjatta

  • 23 December 2009 - 18:19

    Barbara:

    He, ik dacht ook... even gauw lezen! Wat een goed nieuws zeg. Van harte gefeliciteerd! Fijn dat hij/zij zo beweegt en de echo goed was. Geniet van de komende tijd met elkaar
    Liefs Paul en Barbara

  • 23 December 2009 - 18:24

    Anneke :

    Gefeliciteerd met dit nieuwe kindje dat jullie verwachten.
    Ik hoop jullie kindje in september te zien :-)
    Fijne feestdagen.
    Groetjes, Anneke (moeder van Nathalie)

  • 23 December 2009 - 18:56

    Marielle:

    Van harte gefeliciteerd!! Wat een goed en bijzonder nieuws!

    hele fijne dagen,

    Gods zegen,
    Mark, Marielle en Lieke

  • 23 December 2009 - 19:24

    Karin V Buren:

    gefeliciteerd.het is mooi dat het allemaal goed en voorspoedig verloopt de beste wensen voor 2010.

  • 23 December 2009 - 20:28

    Esmé:

    Bij het lezen van 'nieuwtje' dacht ik al dat ik jullie mocht feliciteren! Mooi en fijn, zeg! We wensen jullie hele goede dagen toe en heel veel zegen voor 2010!

  • 23 December 2009 - 20:36

    Marion:

    Wat een fantastisch goed nieuws!!!
    Van Harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!!

    Heel goed om te horen dat jullie projecten en plannen in de wijk zo goed gaan.

    Hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2010!

    Liefs Marion

  • 23 December 2009 - 23:10

    Robina:

    Wat een heerlijk nieuws!! gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
    Geniet ervan en ik bid voor jullie een geweldige zwangerschap!!

    Heel veel liefs,
    Robien.

  • 24 December 2009 - 08:12

    Jan En Ina:

    Die !!! deden het hem. Wat fantastisch!!!
    Dankbaar dat het allemaal zo goed en voorspoedig gaat. Veel zegen toegebedeb voor 2010. Voor alle facetten in jullie leven.
    liefs en mooie kerstdagen.

  • 24 December 2009 - 08:42

    Tim:

    nou tink dat je in verwachting was wist ik al maar toch vind ik het heel erg leuk. het zit ook lekker mee;weer 5 nieuwe staf! Ik vind dat je een echte held bent en ik vind het mooi dat je je werk met plezier doet IK HOUD HEEL ERG VAN JOU doei

  • 24 December 2009 - 08:44

    Tim:

    en nog fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar

  • 24 December 2009 - 17:12

    Tante Han :

    Geweldig nieuws Tink en Edu.Moeder Stien had het al in mijn oor gefluisterd.Fijn dat iedereen nu mee mag genieten.Goede tijd en Gezegende kerstdagen en een heel gezond 2010.

  • 25 December 2009 - 19:19

    Regina En Jaap:

    Lieve Tinka en Edu,
    Gefeliciteerd en heel veel zegen voor 2010 toegebeden. Fijne zwangerschapstijd.

  • 26 December 2009 - 11:09

    Annemarie:

    Gefeliciteerd!!
    wat een leuk nieuws!
    Geniet ervan!!
    En natuurlijk hele fijne dagen en een gezond en goed 2010!

  • 27 December 2009 - 07:23

    Mennie:

    Van harte met jullie zwangerschap!!!!
    wij hebben ook weer een kleinkind erbij, een meisje Mirthe.
    zij is van Esther en Frank
    veel liefs en zegen

  • 29 December 2009 - 23:08

    Gaby & Christiaan:

    Lieve alledrie,

    Gefeliciteerd met de kleine op komst!
    Vanuit hier alle goeds voor het nieuwe jaar en een dikke knuffel van ons allevier!

    Gaby, Christiaan, Simon en Ronja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 116389

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: