afscheid - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu afscheid - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

afscheid

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

28 November 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

de afgelopen drie weken zijn mijn ouders op bezoek geweest. we hebben en heerlijke tijd gehad en ook echt mogen genieten van elkaar. Vanavond gaan ze helaas weer terug naar nederland en we proberen ons allemaal erg stoer te houden vandaag. Elke ochtend als noemi wakker wordt zit opa op de bank , en als ze dan oma hoort wakker worden rent ze naar hun kamer en roept OMA OMA en mat pop en boekjes en speelgoed in de hand gaat ze potificaal bij oma op bed zitten om te spelen. Voor noemi is het niet belangrijk of oma al haar ogen open heeft of haar koffie op heeft, noemi gaat er helemaal voor en oma dus ook. Ik heb nog geen idee wat ik ga vertellen als oma er morgenochtend niet is. DRAMA !!! maarja zo is ons leven op, en zal ook altijd zo blijven , wel is dit het enigste wat ik echt moeilijk vind in het zendingsleven, ik sta liever een gevaarlijke bende te woord dan afscheid nemen hahaha........
Goed we kunnen echt terug kijken op een goede tijd en ik ben erg dankbaar dat mama dus ook weer naar brazilie kan komen! We hebben van elkaar genoten en Noemi is dol op haar opa en oma !Volgende week weer meer verhalen over het werk enzo nu alleen even een stukje prive . Willen jullie voor ons bidden voor het aankomend afscheid ?
liefs Tinka

  • 28 November 2009 - 18:57

    Barbara:

    Lieve Tink en fam
    wat zal het moeilijk zijn! Denk aan jullie hoor
    Fijn om Feik en Stien hier weer te mogen zien, voor jullie daar: sterkte bij het afscheid en veel extra knuffels voor Noemi! X Paul en Barbara

  • 28 November 2009 - 19:10

    Martine:

    lieverds,
    we bidden uiteraard met jullie mee.
    fijn dat j paps en mams konden komen en mochten genieten van jullie (en hun)kleine meisje....
    sterkte voor t afscheid en veel knuffels vanuit aalsmeer....
    liefs martine v soest

  • 28 November 2009 - 21:13

    Mennie:

    Ja, afsceid nemen is altijd moeilijk. en vooral voor een klein-kind fijn dat jullie zo`n goede tijd hebben gehad met z`n allen. daar kunnen jullie op terug kijken.
    GOD BLESS YOU ALL

  • 28 November 2009 - 22:28

    Lies:

    ha tinkje, du en noemi

    bah dat zal weer even verrot zijn de eerste paar dagen...je hemelse Vader blijft bij je gelukkig én gaat ook weer met je mams en paps mee naar huis en zorgt voor ze.
    Wat onweis heerlijk dat t zo fantastisch is geweest!

    B.T.W, uit sentiment friends gekeken, en je plaats op de bankwas opvallend leeg!(op mn nieuwe bank heb ik al een plaats voor je gereserveerd ;))
    Dat kwam w.s ook omdat als ik zei:'geef de popcorn es door', er niks mijn kant op kwam.
    Kortom, ik mis je!
    Maar denk veel aan jou en jullie en vraag onze Vader goed voor jullie te zorgen en dat belooft Hij!
    Dag lieve poepies,
    Hug lies


  • 29 November 2009 - 13:55

    Marion:

    Hoi Tinka, Eduardo en Noemi,
    Zal aan jullie denken vandaag, afscheid nemen van je ouders is niet makkelijk.

    Fijn om te lezen dat jullie geweldige weken hebben gehad met elkaar.
    Liefs Marion

  • 29 November 2009 - 14:13

    Lidy Rinkema:

    Ja, ik kan me het helemaal voorstellen. Ik haat afscheid nemen.
    Geweldig, dat alles zo goed is gegaan.
    Ik denk aan jullie. Liefs Lidy

  • 29 November 2009 - 18:14

    Carla:

    he lieve tink,

    jaja berijp het zo,
    echt balen,
    we zijn voortidurend met onze gedachten bij julllie.
    sterkte , en dat je maar weer snel de draad op kan pakken,
    een hele dikke knuffel

  • 29 November 2009 - 19:10

    Aize & Esmé:

    Wij sluiten ons aan bij alle mooie, bemoedigende woorden! Veel sterkte met de draad weer oppakken, misschien vooral voor Noemi. Wat een prachtig meisje, zeg!
    Veel liefs, Aize en Esmé

  • 29 November 2009 - 19:29

    Carry:

    Hi lieverds, afscheid nemen is moeilijk en niet leuk! Denk/bid zeker aan/voor jullie.. Jullie zijn toppers. Dikke knuffel aan jullie mooie meisje en dikke hug voor jullie!
    Carry.

  • 01 December 2009 - 08:24

    Mam,:

    Lieve kind,
    We zijn weer zo goed thuis gekomen.Het was een heel goed weer vliegtuig ook gehadden.Tja ook moeilijk voor ons ook weer niet mer hebben jullie en vooral mijn liefde noemi.
    Ik heb ook gelezen van jou mijn liefde!Zooo moeilijk ook voor jou!Ik wil je eerst ook iets zeggen.Wat heb ik veel gelezen en gezien van jou met jouw werken.Wat doe jij het goed!Veeeeeeel met Jezus alles gezien van jou en edu!Wat goed van jullie over alle kinderen die alles lezen ook van Jezus uit hun werken.Wat doe jij zoooo veeeel werken ook.Wat weet ik ook van Jezus werken met jullie hoor!Wat wet ik ook dat Jezus jou zo nodig werkt daar in brazillie!Dank U heer dat U zo helpen bij hen werken zo.En liefde kind zul jij weer goed nu weer werken en wij werken aan Jezus en helpen hier voor jullie hier.Dank U Amen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 116345

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: