krijgt u mijn mail? - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu krijgt u mijn mail? - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

krijgt u mijn mail?

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

09 November 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

dit is even een test , krijgt u een automatische berichtgeving als ik wat nieuws heb geschreven? Zo ja zou u dan even willen reageren op deze mail om de twijfels weg te nemen ?
vriendelijke groeten Tinka

  • 09 November 2009 - 16:13

    Jolanda:

    ik krijg m inderdaad automatisch.

    groetjes

  • 09 November 2009 - 16:14

    Robina:

    He daar,

    Ik heb je mail gekregen hoor!! alleen het reisverslag dat je van de week stuurde over die meidengroep kon ik niet openen!

  • 09 November 2009 - 16:17

    Robina:

    Ik heb hem inmiddelsa gelezen via je "map" reisverslagen hoor! Ik vind het erg leuk om je reisverslagen te lezen!!

    kus

  • 09 November 2009 - 16:17

    Arno En Riet Post:

    JA!! we krijgen je amil, dank je wel!
    afgelopen zondag hebben we je lieve kaartje over de pads voorgelezen in de kerk. we roken samen de koffie!
    groet aan je ouders. wat leuk dat ze bij je zijn/komen.
    dag!!
    arno

  • 09 November 2009 - 16:23

    Erwin:

    Hoi Tinka,

    Wij ontvangen je mail in goede orde ! Gods zegen met jouw werk.
    Hanneke en Erwin de Bruijn

  • 09 November 2009 - 16:31

    Jaap,ReginaNagtegaal:

    Hoi Tinka en Eduardo
    Jazeker, wij krijgen jullie mail regelmatig en blijven zo goed op de hoogte van het Braziliaans Gebeuren!
    Hartelijke groet Tinka aan je ouders!!!
    oom Jaap en tante Regina

  • 09 November 2009 - 16:36

    Frank:

    yep, loud and clear.

    esta muito bom, eu recebo uma email de voce!

    ate a proxima.
    tchau
    frank

  • 09 November 2009 - 16:48

    Mennie:

    lieve Tinka,Ik neem je twijfels bij deze weg.
    Ik hoop dat je lekker geniet van je ouders, wat een wonder!!!!
    allen de hartelijke groeten vanuit Nederland
    doeiiiiiiiiiii
    Mennie

  • 09 November 2009 - 16:58

    Jan En Berber:

    yes, hij komt door!! alles goed met pa en ma? we denken aan jullie!

  • 09 November 2009 - 17:12

    Annemarie:

    Heej Tinka
    ik ontvang de mailtjes altijd op tijd! Bedankt!

  • 09 November 2009 - 17:29

    Ellie:

    Ik krijg hem automatisch! Erg fijn, altijd leuk en goed om te lezen. Succes!

  • 09 November 2009 - 17:47

    Martin En Riëtte:

    Ja, wij krijgen een automatisch bericht.
    Groetjes uit Lisse

  • 09 November 2009 - 17:55

    Dirk En Elly Piet:

    We blijven helemaal op de hoogte van alle wel en wee uit Brasil.

    Dus het werkt goed.

  • 09 November 2009 - 18:00

    Marjatta:

    Hoi Tinka,

    Komt altijd goed door, alleen je vorige over de meidengroep, kon ik niet openen. Een hele fijne tijd met je ouders, voor jullie allemaal

    Liefs, Marjatta

  • 09 November 2009 - 18:11

    Ja En Ina:

    Ja hoor, wij krijgen altijd je mail en willen dat ook graag zo houden.
    Geniet heerlijk met je ouders Tink, wat zal het een vreugde zijn!!!!!
    Veel liefs

  • 09 November 2009 - 18:14

    Carlaalderden:

    hoi Tinka,

    ja hoor ik graag een automatische berichtgeving vanjou.

    helemaal leuk om op de hoogte te blijven.
    kzal de komende tijd niet zo veel reageren,.
    ik ben.l. met de opleidng verpleegkundige bezig en ben net begonnen met de diff. phoe een puist werk, maar daar weet jij alles van.
    heel veel succes voor jou en de groetjes aan allemaal. en een hele dikke huck.wat wordt julliedochter groot, en wat een schatje zeg echt met die krulletjes.
    ps. je pap en mam zijn er he.
    doe ze ook de hartelijke groetjes en een dikke knuffel

    liefs carla

  • 09 November 2009 - 18:16

    Martijn:

    Ook hier krijg ik de mail altijd netjes door hoor...:)
    Leuk om zo nu en dan eens te lezen en te zien wat je daar allemaal doet.

    Groetjes

  • 09 November 2009 - 18:19

    Thea:

    ik krijg zeker je e-mail doe de lieve groetjes aan je moeder liefs thea

  • 09 November 2009 - 18:22

    Remco, Joanne & Noa:

    Ja hoor ook hier werkt het digitale verkeer zoals het hoort. Gods zegen daar in Brazilie!

  • 09 November 2009 - 18:30

    Natascha Schirrmann:

    ik heb m

  • 09 November 2009 - 18:35

    Mark:

    Mail komt góóóóóód aan!

    X Mark

    Is het gezellig met Feik & Stien?

  • 09 November 2009 - 18:39

    Aize:

    ja hij komt!

  • 09 November 2009 - 18:41

    Johan:

    Loopt als een trein!

  • 09 November 2009 - 18:41

    Bas En Mathilde:

    Krijg hem automatisch toegestuurd hoor! Ik begrijp dat je ouders bij je zijn? Dan wens ik je een hele fijne tijd toe, en doe ze de hartelijke groeten. Groetjes, Mathilde

  • 09 November 2009 - 18:48

    Wanda:

    Laat me je twijfels wegnemen
    En je mistige hersenramen zemen
    Ja ik krijg je mail hoor
    Enne geef je de groetjes aan pa en ma door??
    Liefs wan

  • 09 November 2009 - 18:48

    JW:

    jep, ik heb'm binnen hoor.

  • 09 November 2009 - 18:54

    Anneke Oosthoek:

    Hoi Tinka
    ik krijg altijd keurig en berichtje.
    Groetjes an iedereen.
    Fijne tijd met je ouders!

  • 09 November 2009 - 19:11

    Jeroen Kwint:

    Jazeker, ik lees elke keer weer mee!

  • 09 November 2009 - 19:15

    Ellen:

    Wij krijgen je mail hoor, van de week met die "meidenmail" ging het voor het eerst een keer mis, toen konden we hem niet openen!

    liefs de dolletjes

  • 09 November 2009 - 19:36

    Regina:

    Lieve Tinka,
    Ook wij krijgen je mail.
    Hebben Stien en Feik een goede reis gehad?
    Een heel fijne tijd samen.
    Liefs, Jaap en Regina

  • 09 November 2009 - 19:54

    Henk En Lia:

    Yes, we've got mail!!
    Liefs en heeeel veeel Blessings van Henk en Lia

  • 09 November 2009 - 20:24

    Jacob Van Bodegraven:

    Hoi Tinka,

    ja hoor, ik krijg je mails. Succes met je werk. God zegene je.


  • 09 November 2009 - 20:26

    Anja:

    Ja hoor, ik krijg altijd een berichtje als jij iets geschreven hebt.

    Was leuk dat je vader mee was vanmiddag!

  • 09 November 2009 - 21:01

    Bregtje:

    Yep! Krijg iedere keer bericht en dat vind ik heel erg fijn. Graag zo houden dus. Alleen de vorige ging niet open, maar dat is nu opgelost;-)
    Deus te abencao! Beijo

  • 09 November 2009 - 21:03

    Albert En Jenny Oost:

    ja hoor ook wij krijgen het automatisch binnen maar konden de laatste van de meidengroep niet openen.Doe de groeten aan je ouders en geniet van elkaar.

  • 09 November 2009 - 21:24

    Vanessa:

    Lieve Tink,
    ja wij lezen al je verslagen.
    We wensen je een hele fijne tijd met je pap en mam!
    Liefs Vanessa

  • 09 November 2009 - 21:30

    Marlies :

    Hallo Tinka
    ja, we krijgen een mail als u iets zegt hier.
    Groetjes en Gods zegen

  • 09 November 2009 - 21:46

    Debbie:

    Hoi Tinka,
    Ik krijg je mailtjes elke keer hoor, ook nu in Nederland! Alleen de laatste keer kreeg ik een mail die ik niet kon openen op de normale manier, maar als je vervolgens zelf naar de website surft, kan je gewoon het berichtje lezen!!
    Hoe is het om je ouders weer bij je te hebben?? Ik kijk er naar uit om ze te zien. Tot over een week en de groetjes uit Nederland!!

  • 09 November 2009 - 21:55

    Joke Leijen:

    Hai Tinka,

    Deze mail heb ik ontvangen, maar je vorige mail genaamd 'meidengroep' kon ik niet openen.

    Hoop dat dit duidelijk genoeg is voor je.

    Lieve groet en zegen,
    Joke Leijen
    (joke.leijen@planet.nl)

  • 09 November 2009 - 22:04

    Sonja:

    Hey lieve Tinka en Eduardo!

    Ik geniet altijd van jullie nieuwsberichten, dus blijf ze vooral sturen. :-)

    Wel een hele slimme actie om reactie te krijgen op je mailtjes ;-)

    Dikke kus sonja

  • 09 November 2009 - 22:06

    Femke:

    Ik krijg hem ook automatisch hoor!

    Groetjes Femke

  • 09 November 2009 - 22:08

    Ramona Rost-Viss:

    Yep, ik krijg je mail!
    Hoop dat alles goed gaat met jullie

    Liefs
    Ramona

  • 09 November 2009 - 23:14

    Arend-Jan Poelarends:

    Ik krijg m!

    Gods zegen in alles!

  • 10 November 2009 - 01:54

    Laurens:

    yep, no problem.

  • 10 November 2009 - 01:54

    Laurens:

    yep, no problem.

  • 10 November 2009 - 04:48

    Bakkerij Vooges:

    Jazeker!we volgen je met intresse.blij dat het goed met jullie gaat.

    wim en corine

  • 10 November 2009 - 05:47

    Karin:

    Lieve Tinka, de test gekregen!!!Groetjes en succes met jullie werk

  • 10 November 2009 - 07:31

    Helma:

    he Tinka
    ja ik krijg je mail
    gr Helma

  • 10 November 2009 - 07:57

    Natasja:

    Hoi Tinka,
    Ook ik krijg hem automatisch.
    Altijd leuk om een berichtje van jou te krijgen en lees dit dan ook meteen.
    En natuurlijk je nieuwe foto's te bekijken. Wat is Noemi een lekker ding zeg, ze heeft echt het mooiste uit 2 culturen(kleuren).
    Groetjes Martijn, Natasja, Max en Jop.

  • 10 November 2009 - 08:14

    Marcel:

    Got it!

  • 10 November 2009 - 08:31

    Chris Loos:

    Hoi meis,

    Ik krijg je verslag - erg goed dat je ons up-date!

    Mooie week!
    Chris

  • 10 November 2009 - 08:39

    Vincent En Chantal:

    Hoi Tinka,

    Wij krijgen jouw berichtjes iedere keer weer! Wij vinden het erg leuk om te lezen wat er in jullie leventje allemaal gebeurd!! Op die manier zijn we toch nog een beetje bij elkaar en zien we jullie kleine spruit goed groeien!

    Veel liefs uit het koude kikkerlandje, Vincent en Chantal

  • 10 November 2009 - 08:42

    Lianne:

    Ik ontvang hem ook.

  • 10 November 2009 - 10:06

    Alma:

    he tinka,

    wij ontvangen ook automatische je mail.

    liefs bas en alma

  • 10 November 2009 - 11:00

    Esmé:

    ook ik krijg hem automatisch!

  • 10 November 2009 - 13:17

    Linda:

    Ook ik krijg je mails en lees je site nog steeds iedere keer.

  • 10 November 2009 - 15:00

    Ilona:

    Wij krijgen hem hoor!!!

    kus

  • 10 November 2009 - 17:46

    Sander De Ridder:

    Ja hoor! Thanx!

  • 10 November 2009 - 18:00

    Jannie Kloos:

    Hoi Tinka. Ik krijg je mail elke keer en lees hem steeds met plezier. Groetjes Jannie.

  • 10 November 2009 - 18:03

    Barbara:

    Hi Tink
    ja hoor! We krijgen je mail! Dank je wel door ons iedere keer zo op de hoogte te houden? Geniet je met je ouders? De reis was goed geweest hoorde ik, fijn! Liefs
    Barbara

  • 10 November 2009 - 20:54

    Madelon:

    ik krijg je mail indd automatich groetjes madelon

  • 11 November 2009 - 18:46

    Withaartjes:

    Hey

    Krijg 'm.......

    Lekker aan het genieten van je paps en mams..
    Geniet ervan lekker even laten betuttelen.
    Denken vaak aan jullie.
    Love you.
    Dikke kus van ons.

  • 12 November 2009 - 09:31

    Else :

    Lieve Tinka, ik ontvang je mails, kan weliswaar niet alle verslagen openen, maar die van je schitterende dochter heb ik gelukkig kunnen inzien.
    hartelijke groeten
    Else van der Laarse

  • 13 November 2009 - 11:33

    Agnes Dekker:

    Hoi Tinka, sorry dat ik nu pas reageer (mijn computer is al een paar weken weg voor reparatie). Ik krijg inderdaad een berichtje.

  • 28 November 2009 - 22:37

    Heel Erg Anoniem:

    nee krijg hem niet, de test is gefaald
    (gniffel, ik benhet, liza..zou tink het in de gaten hebben?...proest!schrijf ik dit hardop?)...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 116366

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: