meidengroep - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu meidengroep - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

meidengroep

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

04 November 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

elke maandagavond hebben we een meidengroep. Het begon met een cursus sexuele voorlichting en alles wat daarbij komt kijken. Deze cursus werd gegeven door Margreet , Greet werkt in het huis voor zwangere straatmeiden en geeft daarbij ook voorlichting. Nadat de cursus officieel was afeglopen vond zowel Greeat als de meiden het erg jammer om zomaar te stoppen dus besloten ze elke maandag avond elkaar te blijven zien en steeds andere onderwerpen te bespreken. Ook echte meidendingen zoals make up en dans en haargedoe kwamen aan bod deze avonden. Helaas werd Greet vanwege familiezaken terug naar nederland gevraagd om daar te helpen. De meiden zijn echter doorgegaan samen met 2 andere staff van ons huis Helen en Paula. Ze hebben avonden geoefend om uiteindelijk een optreden te kunnen geven voor familie en vrienden , er waren verschillende dansen en een toneelstukje . Het was een echte getuigenis voor deze meiden. Hieonder zijn 2 filmpjes waarvan 1 echt voor Greet is om haar te bedanken , en we hopen dat Greet gauw weer terug komt ! We kunnen niet zonder haar !

• 09 November 2009 - 16:51

Martine:

we krijgen alles altijd van je binnen, alleen dit verslag gaf geen link bij de mail...
    maar das verder nog nooit gebeurd...
    wij kijken altijd weer uit naar je verhalen.
    dikke knuffel vanuit aalsmeer...

ps we moeten snel eens skype, heb nl super
    bijzonder, geweldig nieuws !! tot snel...