uitnodiging feestje !! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu uitnodiging feestje !! - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

uitnodiging feestje !!

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

22 April 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

Lieve Allemaal, 21 April 2009

Samen met mijn dochter Noemi kom ik voor 3 weken naar Nederland. Ik zie er ontzettend naar uit, maar hoop wel dat de reis samen met een zeer ondernemende peuter goed zal gaan.
Heel erg jammer dat Eduardo niet mee kan, maar nu dat we een eigen project runnen, is het ook goed dat hij achterblijft.
We komen op 5 mei aan, en zullen de eerste en de laatste week bij Wanda en Michiel in huis zijn.
De middelste week ga ik met mijn ouders een hele week naar Zeeland. Ook daar verheug ik mij enorm op, om samen bij te kletsen en van elkaar te genieten.
Er is afgelopen tijd zoveel gebeurd en ik verheug me er erg op om veel tijd met mijn familie door te brengen zo op deze manier.

Ook wil ik jullie natuurlijk allemaal erg graag zien en wil ik ook mijn meisje aan jullie showen.
Dus hebben we het volgende bedacht; we organiseren op Zaterdag 9 Mei een feestje.

U moet weten dat Noemi op 17 April 1 jaar geworden is en ik 26 April jarig ben en dan 30 word. Dus een driedubbele reden, twee verjaardagen en jullie allemaal weer zien.

Het wordt een Braziliaanse Shoehaskoe, vanaf drie uur in de middag. Dat betekent dat er doorlopend eten en drankjes zijn, en volop gezelligheid!
Hiervoor vragen wij jullie maar 1 ding, dat jullie je even opgeven bij Ilona Kock, via het e-mailadres tinka.thuisfront.prive@gmail.com, zodat we weten wie er mee eet.

Aan de locatie wordt nog gewerkt, maar dat hoort u natuurlijk zo snel mogelijk.

Cadeautip: envelop

Vriendelijke groeten Tinka.

  • 23 April 2009 - 06:35

    Wan:

    Naaahhhh, wat een verrassing....!!! Mwahaha!!
    Gisteren hebben we een bed naast het babyledikantje gezet, zo leuk! Mama alles gewassen, de kamer is klaar voor jullie hoor!

  • 23 April 2009 - 08:49

    Barbara:

    Hi lieve Tink
    Wat een leuk idee!
    wij komen zeker even op jullie feestje, gezellig!
    Wat ziet je meisje er toch lief uit
    Tot gauw!
    x
    Paul en Barbara

  • 23 April 2009 - 13:26

    Jacqueline:

    Geniet van jullie bezoek aan Nederland! Wij wensen jullie veel plezier en ook een beetje lekker weer! Helaas kunnen we niet op de Shoehaskoe komen omdat we op dat moment terugvliegen van onze vakantie in Turkije!! Dus ook voor die avond alvast veel plezier gewenst!

    Groetjes van ons allemaal,
    Andrew, Rohilla, Jacqueline

  • 25 April 2009 - 12:21

    Van Mama!:

    lieve kind,ik leef in de zon buiten!Ik leeg er helemaal voor jou,dat je morgen jarig bent!Gefeliciteerd met 30nieuw jaar!Heel veel feest ook morgen met Edu en noami leuk feesten!OOk goede jaren goed gaan tot 5mei weer thuis!!!!!heeeeeeerlijk ,en ik wacht de jaren......mama

  • 26 April 2009 - 00:35

    Karin:

    Lieve Tinka, vandaag jarig, we wensen je een goed, gezond en gezegend jaar toe. dat het je heel goed zal gaan, prive maar ook met je geweldige werk. Hoop dat je een prima reis krijgt en dat Noemi veel zal slapen gedurende de trip. We hebben veel zonnige dagen op het ogenblik, duimen voor je dat het ook zo is tijdens je vakantie hier. Liefs tot in Aalsmeer!

  • 26 April 2009 - 10:15

    Pappa:

    Dag mijn lieve stoere dochter. Zomaar 30 , !!!!
    Maak er een feest van, en tel al je zegeningen.
    Volgens mij ben je dan de hele dag bezig , af en toe een hapje en een taartje , en de rest maar tellen.

    tot vlgd week dinsdag

    loveU mijn tinkeltje

  • 27 April 2009 - 19:55

    (O)Ernie&(T)Hannie:

    Lieve Tinka
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Natuurlijk ook de gelukwensen voor Eduardo en het mooiste kindje van Brazilie! Ja,'t is jammer voor al die anderen! Eén kan maar de mooiste zijn ! We zien uit naar je komst!
    Liefs E&H


  • 28 April 2009 - 20:26

    Familie Vos:

    Gefeliciteerd voor alle jarigen! Wat een heerlijke toet met chocolade taart!
    Groetjesen tot kijk in Holland, Arjen & Marga en kids

  • 02 Mei 2009 - 14:45

    Mam:

    lieve lieve tink,
    Maandag begint het groot voor jou en nomie!ook voor edu zal hij jullie 3weken vergeten!Heel veel liefde aan hem van mama.Morgen zondag een fijne dag hoor.Maandag een heel goed voor jou hoor!We zullen aan Jezus spreken voor jullie!liefs liefs liefs tot dinsdag!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 116402

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: