igor woont weer bij zijn oma - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu igor woont weer bij zijn oma - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

igor woont weer bij zijn oma

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

16 April 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

gister was het weer helemaal mis met igor op school. Hij heeft er een zooitje van gemaakt , lopen schelden tegen lerares, schrift van een meisje verscheurd en nog een aantal dingen , waarop hij nog de jufrouw beschuldigde van hem te slaan.
Eduardo is erbij geroepen en we hebben de keus gemaakt om hem toch weer bij zijn oma te laten wonen. Wij zijn geen familie en hebben totaal geen zeggenschap over Igor. Dit limiteerd ons in de manier van omgang en autoriteit. We hebben met zijn oma gesproken en die gaat nu voor hem zorgen.
We zijn hier verdrietig over, maar we hebben met Igor afgesproken dat hij altijd welkom is en hij blijft gewoon bij de groepen komen en judo .

• 16 April 2009 - 16:35

Wan:

Sjongejonge...wat een bizar hoofdstuk ook weer in jullie leven he?
    Je bent beschikbaar geweest en dat is fantastisch! Ik ben trots op jullie,
    liefs!

• 16 April 2009 - 16:41

Lies:

ho mén...
    Wat een strijd heeft dat jochie toch..
    Hij heeft in ieder geval een stuk kunnen zien hoe het er in een liefdevol gezin aan toe gaat, en zo kan hij het Vaderhart van God hopelijk ook beter begrijpen nu, of later.
    Tot gauw tinkie, geef du een dikke pakkerd van me en kleine noemi ook.
    Pare pare nono ghihihi

Veel zegen lieverds

• 16 April 2009 - 17:40

Marion:

Hoi Lieverds,

Jullie hebben hem veel gegeven. Ik kan me voorstellen dat het een verdrietige keuze is. Maar fantastisch dat jullie hebben afgesproken dat hij altijd welkom blijft.

Liefs Marion

• 16 April 2009 - 18:38

Annemarie Boom:

Wat heftig...bid echt dat je rust en vrede zal ervaren in de beslissing die jullie genomen hebben....

Liefs en abraco,

Annemarie Boom

• 17 April 2009 - 06:07

Tijs:

Wat een verhaal weer. Jullie hebben het in ieder geval geprobeerd. Als ik het goed heb, hebben jullie wel de officiële voogdij, dat moet je wel weer even officieel regelen nu.!!!! Sterkte met het gemis.

• 17 April 2009 - 13:49

Marcellos:

Even wat anders..
    Van harte gefeliciteerd met Noemi!!!

• 17 April 2009 - 16:05

Lieve Mama:

Geweest waren we bij jou!Hahaha wat fijn dat noamie jarig is!Heel veel feest vandaag........wij zijn er veel feesten over 2,4 dagen..........liefs mama