2 jaar getrouwd - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu 2 jaar getrouwd - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

2 jaar getrouwd

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

24 Februari 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

Vandaag zijn we 2 jaar getrouwd, wat gaat de tijd toch snel!
Vanochtend werden we wakker en keken eens rond wat we allemaal hebben, naast ons lag onze prachtige dochter van 10 maanden , we hebben een gezellige huisje en gaan eind deze week verhuizen naar een grotere plek. We zijn erg gezegend met elkaar en alles wat we hebben.
Dan hebben we nog een nieuwtje en dat is Igor.
Sommige van jullie kennen nog wel de verhalen over Patricia, zij is een moeder van 8 kinderen , waarvan haar oudste 2 jaar geleden is neer geschoten . De afgelopen jaren hebben we haar meerdere malen geprobeerd te helpen en ook haar kinderen waren kind aan huis bij ons. Nu is afgelopen kesrt Patricia opgepakt voor stelen. Ze is bij vele winkels bekend en gezocht en net voor de kerst is het mis gegaan.
De afgelopen maanden hebben we ons erg zorgen gemaakt om de kinderen die dus alleen achter waren gebleven. De eerste tijd zorgde de oudste zus van 15 voor ze maar die is zelf 4 maanden zwanger en scheen de kinderen te slaan. Toen zijn de kinderen onder verdeeld bij de tantes en vaders en oma. Nou dat ging voor de meeste wel maar we maakte ons erge zorgen om Igor. Igor is 10 jaar en heeft een hart van goud. We zagen hem steeds meer veranderen en in zichzelf trekken. hij ging van tante naar tante en als laatste was hij bij oma. Hij werd steeds verdrietiger en is zaterdag bij zijn oma weggegaan. Hij zat met zijn rugtasje met kleren en wat schoolspullen op onze stoep en een vriendje vertelde wat er aan de hand was.
Ik heb hem naar binnen genomen en gezorgd dat ie in ieder geavl die avond bij ons zou blijven.
Nu hebben eduardo en ik al deze maanden al veel nagedacht over Igor en zijn familie en wat we voor hun zouden kunnen betekenen. We hebben veel gebeden en ook echt om wijsheid gevraagd . Nou toen hij dus op onze stoep zat was het al gauw voor ons duidelijk;. We zijn die middag met zijn familie gaan praten en we hebben besloten dat wij de voogdij overnemen als moeder het goed vind, totdat zij uit de gevangenis komt.
Hij slaapt nu nog op een matras op degrond in onze huiskamer , maar we hopen eind deze week te verhuizen en dan krijgt hij net als Noemi zijn eigen kamer. We zijn erg blij met hem !!!! We hopen deze week of volgende week naar de gevangenis te gaan om alles met zijn moeder te regelen zodat het allemaal legaal is.
Dat Igor bij ons komt wonen is iets van ons persoonlijk en gaat niet van Jeugd met een opdracht uit. Hij zal deel uitmaken van ons gezin net als Noemi. Zelfde regels, zelfde privileges hahaha ! Wilt u aan ons denken in gebed. We hebben opeens een kind van 10 maanden en van 10 jaar hahaha.
Groetjes Fam. Dos Santos

• 24 Februari 2009 - 19:59

Mark:

Olá!

Leuk berichtje. Triest van het gezin van Patricia alleen. Goed dat jullie mijn vriendje zo goed opvangen!Zeg hem maar dat die lange ook aan hem denkt.
    In de tussentijd zit ik alle foto's te bekijken.Noemi aan de wandel!
    Hier alles goed, Marky zit al weer veel beter in z'n velletje!
    Groetjes aan die knappe vent van je en Helen.
    X Mark

• 24 Februari 2009 - 20:34

Jolanda:

heavy zeg, van Patricia. mooi dat je dat voor Igor kan doen. En hoe gaat het nu met de meiden? komen ze dan nog wel op club enzo?

heel veel succes met de verhuizing en plezier met de ruimte.

Deus te abençoe
    Jolanda

• 25 Februari 2009 - 02:24

Astrid V.-S.:

Gente...que coisa grande! A Margarethe já tinha me falado que vcs estavam orando sobre o Igor, e posso me imaginar que quando o acharam em frente de sua casa pensaram que foi obvio o que fazer! Claro que o Dave e eu vão orar para vcs.

E parabens ainda por seu dia de casamento (não sei se esse Portugûes é certo!), ainda pensei esse sab. passado; Tinka e Du quase são casados por dois anos; o tempo voa!

Tchau queridos, um abraço forte! Astrid

• 25 Februari 2009 - 06:32

Carry:

Ik kan allen maar zeggen dat God goed is en jullie kanjers van mensen zijn!!!
    Veel Zegen.
    Liefs en dikke knufels aan jullie prachtge kinderen. X

• 25 Februari 2009 - 13:05

Jacqueline:

Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag! En wat ben ik blij met jullie gezinsuitbreiding! Ik weet zeker dat Igor heel 'tevreden' za zijn met zijn leventje bij jullie. Fantastisch dat jullie dit voor hem willen doen...ik heb echt bewondering voor jullie!

Groetjes,
    Jacqueline

• 25 Februari 2009 - 17:46

Wanda:

D'r kan nog meer bij
    D'r kan nog meer bij
    Één of twee of drie of vier of vijf

Kom er maar bij
    Kom er maar bij
    Zes of zeven of acht of negen
    Of heel misschien.... wel tien!

• 25 Februari 2009 - 19:52

Faisca:

Lieve familie Dos Santos,

Alweer 2 jaar getrouwd!!!gefeliciteerd.
    En wat doen jullie toch te gek werk. Jullie zijn toppers!!!
    Keep up the good work!
    Dikke kus familie Withaar

• 26 Februari 2009 - 18:51

Lieve Kind,:

Jaa alweer twee dagen sa,en getrouwd!Gefeliciteerd!Wat worden jullie God geregend.Ik slaap elke dagen met God met jullie....liefs mama