kamp - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu kamp - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

kamp

Door: tinka

Blijf op de hoogte en volg tinka

09 Februari 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

we zijn op kamp geweest afgelopen weekend met 13 kinderen uit de sloppenwijk.
We gaan altijd naar een soort kampeerboerderij een uur buiten Belo horizonte. Dit is een prachtig huis met een zwembad en een groot stuk bos erachter waar er verschillende uitdagende activiteiten worden gedaan met de kinderen. de kinderen leren in teams werken en genieten enorm. Het team dat daar werkt kookt voor ons en de kinderen eten zich dan ook allemaal buikje rond en het is heerlijk om te zien.
Ze spelen en kunnen echt weer kind zijn.
Noemi was dit weekend bij mijn schoonouders en ze heeft het heerlijk gehad . Ze is dol op haar braziliaanse opa en oma en ook haar tantes verwennen haar enorm.
Voor mij en eduardo was het ook lekker , we konden ons helemaal focussen op de kinderen en vooral voelde me ook weer helemaal kind en heb ook in de netten geklauterd en stiekum sávonds zwemmen en zo hard gelachen dat ik niet meer op kon houden en de tranen liepen me over de wangen. Heerlijk, echt genoten!
Natuurlijk was ik op zondag ochtend vroeg wakker en wilde ik naar huis om noemi te halen maar we hadden nog de hele dag en de kinderen wilden niet voor mij eerder weg (GEK HE HAHA !)
Het was echt een top weekend !!!

  • 09 Februari 2009 - 21:20

    Anneke:

    Hoi
    Wat heerlijk voor de kinderen om een weekend weg te zijn uit de sloppenwijk.
    Als ik dit lees zou ik zo weer naar Brazil willen komen!
    Leuk trouwens deze website!
    Veel zegen toegewenst.
    Groeten, Anneke (moeder van Nathalie)

  • 10 Februari 2009 - 06:14

    Marcel:

    He lieve tink en eduardo.
    Ik wist niet dat je kon rappen eduardo?
    Leuk hoor die video's! Goed gedaan.
    Ciao,
    Bro

  • 10 Februari 2009 - 06:46

    Wan:

    Heee wat gaaf zeg! Die man van jou is echt grappig met dat rap! Heel ontroerend om te zien, die kindjes zo dansen en spelen als je bedenkt wat een hopeloosheid ze normaal elke dag hebben!
    Helemaal te gek! En super ook van je schoonouders! Wat een cadeau!
    Liefs wan.

  • 10 Februari 2009 - 08:08

    Tamar:

    Hoi lieve Noemi,

    Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin gehad hebt bij opa&oma.
    Rapt papa voor jou ook wel eens?
    Met mij gaat het goed.
    Geef je papa en mama ook een dikke kus van me?

    kus Tamar


  • 10 Februari 2009 - 17:16

    Martine Van Soest:

    hey lieve mensen,
    wow! wat mooi om jullie prachtige verhalen te lezen, jullie fotos te zien en zelfs de videos te bekijken!
    Gods zegen....
    liefs martine en dr mannen

  • 12 Februari 2009 - 17:01

    Margreet Nijhof:

    Wat fijn dat het kamp zo onwijs leuk was! Ook erg leuk om de foto's te zien! Ik blijf jullie volgen en voor jullie bidden!

    :D

  • 17 Februari 2009 - 06:54

    Pappa:

    wat een geweldig leuke video's.
    wij hebben met plezier gekeken.
    lekker je zo te zien lachen tinkel !!!!

    ti amo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 116346

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 20 December 2017

Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

03 Mei 2014 - 30 November -0001

Phuket

Landen bezocht: