Nieuw begin - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu Nieuw begin - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van tinka langeveld dos santos - WaarBenJij.nu

Nieuw begin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tinka

27 Januari 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

Lieve allemaal.
We staan in een nieuw jaar 2009 en een nieuw begin ,
helaas zijn er wat dingen misgelopen in de stichting Heart for Brazil en is de huideige website opgeheven.
U kunt nu via deze website altijd op de hoogte blijven bij onze dagelijkse/wekenlijkse ontwikkelingen.
Wilt u meer weten over de organisatie dan kunt u kijken op www.bhcentro.ywambrazil.org
Veel lees plezier !
liefs Tinka eduardo en noemi

• 28 Januari 2009 - 15:52

Astrid V.-S.:

Hoi lieve Tink en Du,

wat leuk om op deze site te kijken! Parece que de repente vs estão bem perto!
    E é muito legal que quem quer pode dar uma reação logo.
    Gostei tanto falar com vcs na semana passada! Me fez bem.

Tchau queridos, tenham ainda uma boa semana. Oh ja...pode me dar o CEP da casa Semear, estamos mandando cartões de agradecimento do casamento para todo mundo. Tchau, tchau! Beijos, Astrid

tinka

Na 8 jaar in Brazilie te hebben gewoond en gewerkt zijn we afgelopen Juni 2013 verhuisd naar Thailand . Hier zullen we eerst een taal en cultuur studie gaan doen , waarna we gaan kijken waar we ons steentje kunnen bij brengen in de Thaise maatschappij. We werken bij een christelijke organisatie Jeugd Met een Opdracht. Veel lees plezier bij onze avonturen!